Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Telepizza odbudowuje sieć. Teraz otworzyła lokal w hotelu Ibis

Telepizza została przejęta przez dwóch Polaków, menadżerów z doświadczeniem w rozwoju Subwaya. Teraz sieć zapowiada ekspansję marki na krajowym rynku. Już uruchomiła 2 nowe lokale, w Sopocie i Bolesławcu, a 3 kolejne punkty są w trakcie przygotowań do otwarcia. Do końca roku może się pojawić jeszcze kolejnych 5 lokalizacji.
Reklama
  • Telepizza, założona przez Hiszpanów globalna sieć pizzerii, w Polsce działa od 1992 roku. Od połowy ubiegłego roku właścicielami krajowych aktywów Telepizzy są dwaj Polacy, odpowiedzialni przez lata za rozwój Subwaya.
  • Spółka Telepizza Poland zmieniła nazwę na T-pizza Sp z o.o. ale dalej korzysta z formatu franczyzowego i znaku towarowego Telepizzy.
  • Rok twardej, operacyjnej i finansowej restrukturyzacji Telepizzy przynosi rezultaty i perspektywę dynamicznego rozwoju.

- Tegoroczne wyniki pozwalają nam przypuszczać, że od 2022 roku obroty będą już tylko rosły - w przypadku rozwoju organicznego realnie o kilkanaście procent - informuje na łamach PB, Daniel Piekarski - współudziałowiec i członek zarządu T-pizza Sp. z o.o.

Dwa nowo otwarte, oraz kolejne planowane lokale Telepizzy, to właśnie, jak twierdzi Michał Igor Piasecki - prezes zarządu T-pizza oraz zarządzający marką Telepizza w Polsce, przejaw powrotu sieci do "finansowego" zdrowia. 

- W Sopocie marka działała wcześniej przy Al. Niepodległości. Teraz restauracja jest zlokalizowana w Kamiennym Potoku, przy ul. Zamkowa Góra, w pobliżu Aquaparku oraz w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia na plaże. Dysponuje obszernym, własnym ogródkiem. Możemy więc to nazwać relokacją naszego lokalu. Ale ta relokacja właśnie pozwoliła na optymalizację dotychczasowych kosztów stałych działalności, efektywnie poszerza ofertę dla naszych klientów oraz daje perspektywy znacznego wzrostu obrotów - dzięki nowej lokalizacji ta Telepizza obejmie swoim zasięgiem, w realizacji zamówień on-line, nawet okolice Gdyni Głównej - wyjaśnia Michał Igor Piasecki.

W Bolesławcu Telepizza to całkiem nowy punkt w ścisłym centrum miasta, zlokalizowana w...hotelu Ibis Styles Bolesławiec przy Placu Popiełuszki. Co ciekawe mieści się w obrębie hotelowej restauracji sieci Winestone i oferuje bardziej casualowy projekt gastronomiczny. 

Telepizza w hotelu

Radosław Naskręt, właściciel obiektu chciał w ten sposób stworzyć zróżnicowaną ofertę dla swoich gości i klientów. Każdy z formatów: hotel Ibis Styles, restaurację Winestone i pizzerię Telepizza prowadzi na zasadach franczyzy.   

- Franczyza pozwala wejść w taki rodzaj biznesu, w którym nie musimy być specjalistą. Oferuje gotowy koncept, który optymalizuje zarządzanie tym biznesem. Sieciowy łańcuch dostaw wpływa też  na rentowność poszczególnych przedsięwzięć. Oczywiście ważna w tym przypadku, szczególnie dla bezpośrednich klientów jest siła i rozpoznawalność marki pod którą prowadzona jest działalność oraz gwarancja najwyższych standardów proponowanych usług i produktów – wyjaśnia Radosław Naskręt, biznesmen z Bolesławca  


- Z naszej strony to pokazuje jak jesteśmy elastyczni w naszych projektach rozwoju sieci Telepizzy. Współdzielenie lokalizacji z innymi podmiotami branży gastronomicznej o niekonkurencyjnej tylko zróżnicowanej ofercie dla klientów, to zresztą wydaje się w bliskiej perspektywie nowy trend rynku, który poturbowany pandemią jest skazany na różne formy konsolidacji - dodaje Michał Igor Piasecki.

Tę elastyczność spółka chce wykorzystać planując otwarcie do końca roku kolejnych pięciu lokali. Zapowiada też nowe, inne niż dotychczas, formaty swoich lokali: T-Ghost i T-Express pod marką Telepizza.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum