Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Uber Eats pojawi się w kolejnych miastach

– Rok 2017 był bardzo intensywny dla nas, biorąc pod uwagę, że wystartowaliśmy ze 150 restauracjami, a obecnie skupiamy ich ponad 1000. Z jednego miasta zrobiły nam się trzy: Warszawa, Poznań i Kraków, a średni czas dostawy jest obecnie na poziomie 30 - 33 minut. Sprawiliśmy, że zamawianie jedzenia z poziomu aplikacji w smartfonie stało się rzeczywistością. Cieszymy się ze zmiany, którą wprowadziliśmy na rynku – powiedział Krzysztof Radoszewski, dyrektor generalny Uber Eats w Polsce.
Reklama

W tym roku marka planuje uruchomić aplikację w kolejnych polskich miastach.

– Mamy w planach kolejne miasta, w których pojawimy się jeszcze w tym roku. Polska jest dla nas bardzo interesującym rynkiem, widzimy, że użytkownicy są otwarci na proponowane przez nas rozwiązania i cenią sobie wygodę i szybkość realizowanych zamówień – wyjaśnił Krzysztof Radoszewski.

– Łącząc restauracje, dostawców i użytkowników oferujemy model współpracy, który nie był dostępny wcześniej. 50 procent restauracji, które z nami obecnie współpracują nie miały wcześniej w swojej ofercie dostawy, więc zwracamy uwagę na kompleksowość tego rozwiązania. A z drugiej strony inni gracze na rynku ułatwili nam rozmowy z restauratorami na temat potencjalnej współpracy. Restauratorzy zdali sobie sprawę, że tego typu kanały dodatkowej sprzedaży są dla nich bardzo istotnym rozwojem biznesu – dodał.

W nowym roku Uber Eats poza rozpoczęciem działalności w nowych miastach, skupi się na doskonaleniu działania aplikacji. 

więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum