W majówkę sprzedaż lodów PPL Koral wzrosła o 100 proc. Zapowiada sie rekordowy rok
Tegoroczna dobra passa pogodowa sprawiła, że rynek lodów w Polsce rozgrzał się do czerwoności. Według danych firmy PPL Koral sprzedaż lodów w majówkę wzrosła o 100 proc. w stosunku do roku poprzedniego, a kolejne prognozy pogody wskazują, że przed nami również rekordowe lato.
Mimo, że w marcu w Polsce leżał jeszcze śnieg, to już w kwietniu termometry pokazały nawet 27 stopni w cieniu, dzięki czemu nasz kraj znalazł się wśród najcieplejszych miejsc w Europie, Kraków wśród najcieplejszych miast, a Warszawa wśród najcieplejszych stolic. Pogoda ma ogromny wpływ na rynek lodów, a w szczególności długo utrzymująca się bezdeszczowa i ciepła aura. Dlatego w tym roku już na początku sezonu sprzedaż lodów bije rekordy.
Firma PPL Koral – największy producent lodów w Polsce poinformował, że początek sezonu okazał się być rekordowy ze względu na długo utrzymującą się dobrą pogodę. Dowodem są pierwsze tegoroczne dane sprzedażowe firmy – wzrost wyników sprzedaży w majówkę o 100% w stosunku do roku poprzedniego.
Przeczytaj także:
- Dobra pogoda to rzeczywiście ogromna szansa na wysokie wyniki sprzedaży w branży lodowej, ale nie jest gwarancją sukcesu. Kiedy temperatury rosną i słońce świeci działamy na najwyższych obrotach, żeby zapewnić dostępność naszych produktów w niemal każdym miejscu w Polsce. Wtedy kluczowa jest logistyka, szybkość decyzji, odpowiedni łańcuch dystrybucji – trzeba być przygotowanym na wszystko i działać naprawdę szybko. Koral i Bracia Koral stają na wysokości zadania – jesteśmy przygotowani na tak dobrą pogodę na cały sezon, ale mamy również asy w rękawie na gorsze prognozy pogodowe - mówi Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.
Na sprzedaż największy wpływ ma nie tylko dobra pogoda, ale przede wszystkim optymistyczne prognozy, którymi kierują się właściciele sklepów i punktów przy robieniu zamówień – wtedy decyzje są dużo odważniejsze, a zapasy większe.
Przeczytaj także:
Tegoroczny początek sezonu pokazał, że Polacy coraz chętniej poszukują i kupują lody z półki premium i bardzo często są to lody familijne.
Meteorolodzy z tygodnia na tydzień zapewniają, że ciepła aura w Polsce jeszcze się nie kończy, a lato zaskoczy nas wysokimi temperaturami. To oznacza, że popyt na lody będzie tylko rósł, a w rękach producentów pozostaje wyzwanie sprostania oczekiwaniom konsumentów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 20:30 Kaufland zmieni paragony również w Polsce?
- 20:19 Rusza inwestycja Napollo w Gorzowie Wlkp. Wśród najemców Biedronka i Pepco
- 18:07 Z Coca-Coli do Juice Plus - Stuart Kronauge CEO w firmie Juice Plus+
- 17:58 Semeniuk: obniżka VAT dla gastronomii pozytywnie wpłynie na branżę
- 17:21 Poczta Polska zatrudnia więcej kobiet niż mężczyzn, średni staż pracy to 17 lat
- 17:20 Grupa Żywiec: W ciągu kilku tygodni zebraliśmy 40 tys. butelek zwrotnych
- 16:42 W Finlandii rozpoczął się 3-tygodniowy lockdown
- 16:33 Prezes ZUS: przygotowujemy wypłaty czternastej emerytury
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
-
Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Rząd: Polsce przysługuje prawo wniesienia skargi do Trybunału Sprawiedliwości UE ws. czeskich półek
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.