PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu
  • Partner portalu

W styczniu 2020 Kukuła Healthy Food zanotował 130 proc. wzrost zamówień rdr

Autor: pr, dlahandlu.pl 21 stycznia 2020 12:56

Kukuła Healthy Food w 2019 roku zanotował 11 mln zł przychodu i liczy na 80% wzrost w roku bieżącym. W styczniu 2020 liczba zamówień zwiększyła się już o 130% w porównaniu do stycznia 2019.

- Styczeń 2020 okazał się dla nas ogromnym wyzwaniem. Zanotowaliśmy już 130% wzrost zamówień w porównaniu do stycznia 2019. W ubiegłym roku najwięcej całodniowych, 5-daniowych zestawów wyprodukowaliśmy w marcu i listopadzie. Szacuję, że rok 2020 zakończymy ze wzrostem na poziomie 80%. – mówi Jakub Kukuła, pomysłodawca i założyciel marki Kukuła Healthy Food.

W przeciągu ostatnich 12 miesięcy przychody Kukuła Healthy Food wzrosły dwukrotnie. Rok 2019 firma zakończyła z wynikiem 11 mln zł, przy inwestycji ok. 2,5 mln zł na modernizację hali produkcyjnej i wejście do nowych miejscowości.

- W całej Polsce jest już około 500 firm zajmujących się cateringiem dietetycznym, z tego około 300 znajduje się na terenie Warszawy i okolic. Aktualna wartość branży diet pudełkowych to już ok. 1 miliard złotych. Rynek przez najbliższe kilka lat będzie nadal rósł, a także rozwijał dodatkowe kanały sprzedaży jak np. vending, co wymaga od firm nakładów inwestycyjnych. – mówi Jakub Kukuła, pomysłodawca i założyciel marki Kukuła Healthy Food.


Firma w 2019 roku rozbudowała i zmodernizowała zakład produkcyjny oraz mocno rozwinęła ofertę vendingową dla klubów fitness na terenie całego kraju, w związku z czym aktualnie udoskonala również system obsługi klienta. - Nasza firma rozwija się samodzielnie i organicznie. Jako jedna z pierwszych w Polsce wdrożyła usługę vendingową. Na ten moment współpracujemy z 40 klubami na terenie całego kraju. – mówi Jakub Kukuła.
Aktualnie Kukuła Healthy Food dostarcza około 250 tysięcy 5-daniowych zestawów rocznie i około 60 tysięcy posiłków w usłudze vendingowej. Całodzienny zestaw 5 posiłków z dostawą do domu lub biura to średni koszt 65 zł.

- W 2020 roku naszym priorytetem jest przede wszystkim zwiększenie skali dostaw do miejscowości poniżej 100 tys. mieszkańców. Większa liczba lokalizacji do obsługi wiąże się również z dalszymi inwestycjami w logistykę. W tym roku powiększymy naszą flotę o kolejne samochody chłodnicze, a także nowy magazyn-chłodnię do przechowywania zamówień. – mówi Jakub Kukuła, pomysłodawca i założyciel marki Kukuła Healthy Food.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,59

  • Śr

    3,81

  • Min

    3,01

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7712
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.