PARTNER PORTALU

W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów

Autor: dlahandlu.pl 23 lutego 2021 16:01

W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów Lodolandia to jeden z konceptów Sweet Gallery, fot. mat. pras.

Sweet Gallery zakończyło 2020 r. na plusie i planuje dynamiczny rozwój w Polsce i za granicą. Do końca roku 2021 na mapie Polski pojawi się 180 nowych punktów. Rozwój obejmie wszystkie koncepty, należące do spółki, czyli Lodolandię, Kołacz na Okrągło, Bafra Kebab i SiGelato.

– Ubiegły rok był bardzo udany pod względem konsumpcji naszych produktów. Poziom sprzedaży lodów, kebabów i kołaczy był na wysokim poziomie. Nasze przychody wyniosły ok. 28 mln zł. Niestety spadło zainteresowanie współpracą franczyzową, które było najniższe wiosną podczas pierwszego lockdownu. Ostatecznie jednak sytuacja rynkowa zaczęła nam sprzyjać – przyznaje Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery.

Firma wprowadza nowe warunki inwestycji w jej najbardziej wymagającym koncepcie biznesowym jakim jest Bafra Kebab. Dotychczas, początek współpracy franczyzowej w ramach sieci Bafra Kebab wiązał się z zakupem przyczepy. Teraz franczyzobiorca zwolniony będzie z tego obowiązku, a działalność będzie można rozpocząć od wynajmu przyczepy. Tego rodzaju współpracę będzie regulowała umowa najmu, która po trzech miesiącach może zostać zamieniona na umowę franczyzową, jeśli obie strony o tym zdecydują. W takim wypadku poniesione koszty najmu punktu, zostaną uznane jako zaliczka franczyzobiorcy na poczet jego zakupu.

– Zależy nam, by franczyzobiorcy świadomie podejmowali decyzję o współpracy. Oferta przeznaczona jest jednak tylko dla osób, które w procesie rekrutacji wykazały się największym zaangażowaniem oraz dysponują kapitałem w wysokości 30 tys. zł – mówi Krzysztof Olesiak.

Aktualnie pod marką Lodolandia, Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab funkcjonuje ponad 600 punktów. Jest to największa sieć franczyzowa w Polsce w segmencie street food. Wszystkie koncepty biznesowe dobrze poradziły sobie z kryzysem spowodowanym pandemią. To zasługa sprzedaży z okienka, czyli „take away”. Dodatkowo firma rozwinęła kanał sprzedaży z dostawą do klienta, co stanowi dodatkowe źródło dochodów franczyzobiorców.

– Stworzyliśmy system do składania i realizacji zamówień online poprzez aplikację z korzystnymi warunkami finansowymi wynegocjowanymi z operatorami zamówień, dostawcami i operatorami płatności online. Franczyzobiorcy mogą z dnia na dzień uruchomić kanał delivery bez żadnych dodatkowych formalności. W tej chwili sprzedaż z dostawą realizuje niemal 100 proc. punktów Bafra Kebab – przyznaje Krzysztof Olesiak.  







BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8326

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,49

  • Śr

    1,35

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.