Warzywne wrapy w McDonald's i Costa Coffee

Veggie McWrap to kuzyn Veggie Burgera. Środek pszennego placka wypełniono kotletem warzywnym, tartym serem cheddar, plasterkami pomidora i sałatą. Całość uzupełnia sos kanapkowy.
- Poszerzamy naszą gamę produktów również o pozycje warzywne. Niezależnie od preferencji, chcemy aby wszyscy nasi goście mogli cieszyć się klasycznym smakiem McDonald’s – mówi Anna Borys, Dyrektor działu Corporate Relations McDonald’s Polska.
Oprócz warzywnej nowości, do menu McDonald’s wracają także burgery z linii Maestro. Obok Maestro Grand Classic i Maestro Grilled Cheese, pojawia się nowość: Maestro Bacon & Cheddar. To propozycja z porcją wołowiny oraz kompozycją sera red cheddar, żółtego sera topionego cheddar, bekonu, pikli, plastrów pomidora oraz prażonej cebulki. Debiutującemu burgerowi smaku dodają sosy: serowy Smoky Cheddar i wyrazisty Barrel & Bourbon BBQ.
Sieć przygotował również nowość: ziemniaczki z pieprzem.
Pojawienie się Maestro Bacon & Cheddar w menu promuje spot, który dostępny jest m.in. na kanale YouTube marki.
Kolejną pozycją dostępną od 26 stycznia we wszystkich restauracjach McDonald’s, w których obowiązuje oferta śniadaniowa, są Duety Śniadaniowe: McTost, McMuffin lub McWrap z napojem – czarną kawą, kawą z mlekiem bądź herbatą.
Costa Coffee
12 stycznia wystartowała nowa kampania zimowa Costa Coffee. Firma promuje nowość - roślinny Wrap z wegeburgerem.
Do oferty weszła także nowa kawa - Toblerone Latte - smak syropu karmelowego uzupełniany jest nutami miodu oraz mlecznej, gorącej czekolady. Całość zwieńcza bita śmietana, a wraz z kawą podawana jest również mniejsza wersja czekolady Toblerone w postaci mini batonika.
W ofercie lunchowej od godziny 12:00 podawane są Wrapy – z kurczakiem lub serem camembert, a także nowość – Wrap z wegeburgerem z dodatkiem słodkich buraków oraz szpinaku w pełnoziarnistej tortilli.
Wszystkie nowe opcje, jak i klasyki dostępne są w kawiarniach Costa Coffee lub poprzez Costa Delivery.