PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Żabka wstrzymała dostawy produktów z Włoch, zapewnia ciągłość dostaw do sklepów

Autor: dlahandlu.pl 11 marca 2020 14:51

Żabka wstrzymała dostawy produktów z Włoch, zapewnia ciągłość dostaw do sklepów

Żabka deklaruje, że obserwuje rozwój sytuacji związanej z COVID-19. W ubiegłym tygodniu zwołała zespół koordynacyjny odpowiedzialny za współpracę wszystkich działów w zakresie prewencji.

• Około 90 proc. pracowników firmy od jutra będzie korzystać z zapewnionego przez Żabkę systemu do pracy zdalnej (home office). Jest to możliwe dzięki stworzonej platformy komunikacji dla pracowników pracujących poza biurem.
• Wstrzymaliśmy dostawy produktów z Włoch.
• Otrzymaliśmy zapewnienie od naszych dostawców o przestrzeganiu przez nich najwyższych standardów higienicznych na każdym etapie wytwarzania oraz dystrybucji asortymentu dostarczanego do sieci Żabka Polska opierając się na wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz WHO, a także wzmożonej kontroli ich pracowników przed przystąpieniem do pracy.
• Wprowadziliśmy regularne spotkania zespołu koordynacyjnego w trybie codziennym.
• Opracowaliśmy i dostarczyliśmy naszym pracownikom w centrali i terenie, kadrze zarządzającej w centrach logistycznych oraz franczyzobiorcom komunikaty uwzględniające zalecenia WHO w kwestii COVID-19.
• Dostosowaliśmy funkcjonowanie naszych sklepów zgodnie z rekomendacjami Ministerstwa Rozwoju
i Głównego Inspektoratu Sanitarnego dotyczącymi sieci handlowych.
• Podjęliśmy decyzję o odwołaniu wyjazdów służbowych do krajów i miejsc, w których istnieje możliwość zarażenia się koronawirusem i wdrożyliśmy w całej organizacji nową procedurę w tym zakresie.
• Zamówiliśmy dodatkowe środki dezynfekujące oraz rękawiczki, które nieodpłatnie przekazujemy naszym franczyzobiorcom.
• Przygotowaliśmy materiały dla klientów, w której podkreślamy znaczenia zachowania zasad higieny podczas zakupu produktów sprzedawanych bez opakowania, jak pieczywo, warzywa czy owoce.
• W centrali i centrach logistycznych oraz terminalach podwyższyliśmy reżimy higieniczne oraz wprowadziliśmy dodatkowe postanowienia w Regulaminach Obiektu.
• Opracowaliśmy scenariusze na wypadek np. konieczności wyłączenia części centrów logistycznych czy pracy zdalnej pracowników.
• Skonsultowaliśmy zapisy instrukcji postępowania w przypadku podejrzenia zarażenia koronawirusem jednego z naszych pracowników.
• Wprowadziliśmy ograniczenie dotyczące spotkań wewnętrznych.
• Zamknęliśmy kantynę w centrali firmy na najbliższe 14 dni.
• Zaleciliśmy pracownikom, którzy zdecydowali się na pracę w centrali na używanie urządzeń do tele i video konferencji
• Obecnie w trybie ciągłym sprawdzamy komunikaty instytucji prowadzących działania informacyjne w kwestii koronawirusa (m.in. GIS, WHO, MZ).
• Obserwujemy przebieg wydarzeń i analizujemy różne scenariusze. Nasze działania w pełni dostosowujemy do zapisów specustawy oraz wytycznych odpowiednich organów dotyczących sieci handlowych. Specjalny zespół koordynacyjny spotyka się codziennie i aktualizuje wiedzę na temat sytuacji.
• Możemy potwierdzić, że jako sieć mamy zapewniony ciąg logistyczny. Ponadto, opracowaliśmy różne scenariusze w ramach obowiązującego w sieci planu ciągłości działania, co pozwala sprawnie reagować na nieprzewidziane sytuacje. Zamierzamy koncentrować się na kluczowych grupach asortymentowych, które są obecnie kupowane przez klientów. Zapasy asortymentowe w naszych centrach logistycznych odpowiadają obecnemu zapotrzebowaniu. Na bieżąco realizujemy także zwiększone dostawy do franczyzobiorców.


  • Ahahah 2020-03-11 19:08:17

    Przecież większość czy to Żabka czy Biedrona czy lidle wszyscy ściągacie wszystko z zagranicy nie tłumaczcie się głupio.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5769
Ilość aktualnych ofert: 512634

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.