1900 sklepów w sieci Livio
Na początku września miało miejsce otwarcie kolejnego sklepu pod szyldem Livio – to już 1900. placówka sieci Livio.
Delikatesy Livio, sklep Agnieszki Lenartowicz, mieści się przy ul. Głównej 69 w centrum Nakła Śląskiego. Ta samoobsługowa placówka jest w formacie Market. Klienci odwiedzający sklep mogą uczestniczyć w programie lojalnościowym Super Profit oraz innych aktywnościach marketingowych przygotowanych przez sieć Livio.
W oddziale przybyło 6 nowych sklepów w formacie Livio Ekspress. Lipiec to również dobrze wykorzystany czas przez franczyzobiorców LD Holding na wdrażanie standardów sieci dotyczących planogramów produktów i wyposażenia sklepów. Przykładem efektywnego remodelingu jest sklep formatu Livio Top Avis Zbigniewa Majchrzykiewicza w Obicach. Klienci docenili nowe ułożenie i bogatszy asortyment, co przyczyniło się do zwiększenia sprzedaży. Zachęciło to właściciela do wdrożenia podobnych zmian w drugim sklepie zlokalizowanym w Nowinach.
Przeczytaj także:
W Olsztynie przy ul. Jarockiej ruszył na początku sierpnia kolejny sklep w formacie Livio Top należący do spółki Rednerex. Placówka liczy 100 mkw. powierzchni sprzedaży. Sklep zlokalizowany jest w centrum osiedla. Obecnie placówka wyposażona jest w nowe meble, urządzenia chłodnicze oraz oświetlenie.
Od początku roku w Wielkopolsce do sieci Livio przestąpiło 71 placówek. W sierpniu otwarte zostały dwa nowe sklepy. Jeden w centrum osiedla w Lesznie przy ul. J.Sułkowskiego. Jego właścicielem jest pan Marcin Mańczak. Sklep na 90 mkw. powierzchni sali sprzedaży.
Przeczytaj także:
Drugi powstał w Rożnowie przy ul. Leśnej o powierzchni 110 mkw. Jego właścicielką jest Małgorzata Banaszak. Placówka dysponuje dużym parkingiem na ok. 20 miejsc.
Pod koniec lipca oddział zrzeszał już 396 placówek.
LD Holding zrzesza niezależne placówki handlowe, które dzięki konsolidacji mogą skutecznie konkurować na polskim rynku detalicznym. Sieci: Livio i 34 swoim zasięgiem obejmują całą Polskę.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Śr 21:32 ZPPHiU: Ponowne obostrzenia w handlu doprowadzą do kolejnych upadłości...
- Śr 21:28 Był eBay, jest Allegro, nadchodzi Amazon...
- Śr 19:29 Kaufland otwiera drugi market w Zielonej Górze. To 226. sklep sieci
- Śr 17:31 Minister zdrowia: Od 27 lutego zasłanianie ust i nosa będzie możliwe tylko...
- Śr 17:28 Od soboty zamknięte hotele i galerie w Warmińsko-Mazurskim; w pozostałych...
- Śr 17:16 W Gdańsku muszą zniknąć słupy z gigantycznymi logotypami. Sieci odwołują się
- Śr 17:06 Przedstawicielka Galerii Warmińskiej: Decyzja o lockdownie to nasza tragedia
- Śr 17:02 Mały Głód wkracza w świat gamingu
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Żabka inwestuje w zautomatyzowane centrum logistyczne pod Warszawą
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 Dino, Specjał, Eurocash - zobacz, ile firmy otrzymały pomocy publicznej
- 6 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
937 sklepów Carrefoura w Polsce ze spadkiem sprzedaży o 0,6 proc
-
Tarcza Finansowa 2.0. Jak skutecznie sięgnąć po pomoc?
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.