2010 rok był dla handlu tradycyjnego wyzwaniem

Autor: dlahandlu.pl 7 stycznia 2011 08:37

2010 rok był dla handlu tradycyjnego wyzwaniem

- Mijający rok nie należał do szczególnie łatwych dla tradycyjnego handlu. Spowolnienie gospodarcze i napór zachodnich, wielkopowierzchniowych i dyskontowych sieci zmusił kolejnych kupców do zrezygnowania z prowadzonej działalności. Wielu z nich zdecydowało się jednak na dołączenie do większej, silniejszej grupy jaką są koncepty franczyzowe, w tym sieć Milea - mówi Dariusz Bożek, prezes zarządu spółki Detal Koncept, organizatora sieci Milea.

Obecnie sieć Milea skupia niemal 100 placówek i nieustannie pozyskuje nowych franczyzobiorców. - W nadchodzącym roku planujemy intensywny rozwój konceptu. - Dążymy do tego, by Milea była największą w Polsce franczyzową siecią delikatesów blisko domu, identyfikowanych przez konsumentów jako miły i przyjazny sklep, a przez partnerów handlowych jako dobry, zyskowny i stabilny biznes. Wspólnie z franczyzobiorcami skupiamy się także na podnoszeniu standardów i ulepszaniu oferty delikatesów Milea - dodaje Dariusz Bożek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6298

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,79

  • Śr

    3,65

  • Min

    3,29

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.