Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

500 sklepów sieci ABC jest już po rebrandingu

4 grudnia w Warszawie miało miejsce uroczyste otwarcie 500. sklepu sieci ABC w nowym koncepcie. W tym roku proces rebrandingu obejmie łącznie 700 sklepów.
Reklama
  • Grupa Eurocash rozpoczęła proces rebrandingu sieci ABC we wrześniu 2020 roku. Sklepy zyskały nowoczesny wizerunek i reprezentują najwyższe standardy, dopasowane do obecnych trendów rynkowych.
  • Proces zmian obejmuje zarówno nowe placówki, jak i remodeling obecnych sklepów.

 

Nowe logo

Siłą marki ABC jest niezależny właściciel sklepu, dlatego w procesie rebrandingu wspólnie zostaje wypracowana indywidualna nazwa sklepu, która wskazuje na właściciela, miejsce prowadzenia działalności lub na charakterystykę sklepu, jak w przypadku tego zlokalizowanego w Warszawie, działającego pod nazwą „Pełna Lodówka”.

– Obok indywidualnej nazwy znajduje się nowe logo ABC, które podkreśla właścicielskość niezależnych sklepów lokalnych. W ramach współpracy w systemie partnerskim ABC wspieramy właścicieli sklepów, przygotowując i realizując indywidualny projekt wizualizacji zewnętrznej. Dodatkowo właściciel decyduje jak będzie wyglądało wnętrze jego sklepu i wybiera, z których z zaproponowanych przez nas rozwiązań będzie chciał skorzystać i w jakim zakresie. W rezultacie każdy sklep sieci jest inny i ma swój unikalny charakter – wyjaśnia Tomasz Michalewicz, Dyrektor Sieci ABC.

Lokalność

Nowoczesny wizerunek ABC to nowa, spójna komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna sklepu, która zastąpiła dotychczasową, stosowaną od ponad 20 lat. Otwarty w grudniu w Warszawie 500. sklep ABC, zyskał nowy szyld i logo, drzwi wejściowe z czytelną komunikacją oraz przejrzyste witryny sklepowe, na których zostały podkreślone indywidualne atuty sklepu. Z kolei nowa organizacja przestrzeni wewnątrz sklepu to m.in. nowa lada sprzedażowa, strefa cafe z dużym wyborem produktów na wynos, regał na pieczywo oraz zieleniak, czyli świeże owoce i warzywa. W regałach chłodniczych znaleźć można wędliny i sery na wagę, wyroby garmażeryjne oraz cukiernicze od lokalnych dostawców.

Wszystkie zmiany w nowym koncepcie ABC służą zwiększaniu wygody klienta, podkreślają siłę marki i wysuwają na pierwszy plan właścicieli lokalnych sklepów. Co istotne, mają również bezpośredni wpływ na wzrost sprzedaży. Nowa odsłona sklepów ABC jest jeszcze bardziej skupiona wokół idei promowania lokalnych dostawców i produktów.

ABC jest największą organizowaną przez Grupę Eurocash ogólnopolską siecią sklepów prowadzonych w ramach systemu partnerskiego, obejmującego ponad 9 000 placówek.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum