PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

51 spółdzielni w projekcie serwisu detalicznego Emperii

Autor: dlahandlu.pl 21 kwietnia 2010 10:07

51 spółdzielni w projekcie serwisu detalicznego Emperii

51 PSS-ów z kraju nawiązało już współpracę z Partnerskim Serwisem Detalicznym - spółką Grupy Handlowej Emperia powołaną do pracy na rzecz spółdzielni spożywców. Wśród tych, które ostatnio podpisały umowy są sieci z Tarnowa, Mławy i Tucholi. Wszystkie działające we współpracy z PSD spółdzielnie posiadają łącznie w całym kraju ponad 420 placówek handlowych i około 60 tys. mkw. powierzchni sprzedaży.

Najwięcej spółdzielni pochodzi  z województw podlaskiego i pomorskiego (po 8) oraz śląskiego (5), lubelskiego, mazowieckiego
i zachodniopomorskiego (po 4). Spośród szesnastu województw tylko w trzech (opolskie, lubuskie  i dolnośląskie) nie ma jeszcze placówek sieci tworzonej wspólnie przez spółdzielców i Partnerski Serwis Detaliczny.

- Jeszcze w tym roku chcemy skupić naszą energię właśnie na tych obszarach, zachęcając do współpracy działające tam spółdzielnie - mówi Małgorzata Więch, dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu PSD. Pod koniec grudnia chcemy zbliżyć się do około setki spółdzielni uczestniczących w projekcie. - Pierwszy kwartał pokazuje, że udaje nam się realizować plan założony na ten rok. Mam nadzieję, że nasza oferta przekona także tych spółdzielców, którzy jeszcze mają wątpliwości i na razie obserwują rozwój sytuacji - dodaje Małgorzata Więch.

Działania PSD skupiają się przede wszystkim na zwiększaniu rentowności spółdzielni. Ich podstawą są negocjowane w imieniu spółdzielców umowy handlowe. Do tego dochodzą przedsięwzięcia marketingowe i współpraca w obszarze operacyjnym. O efektach tych działań świadczą liczby. Analizując analogiczne kwartały sprzed i po rozpoczęciu współpracy spółdzielni z Pułtuska, Radzynia czy Pszczyny na wybranych placówkach widać wzrost sprzedaży nawet o 1/3. - Widzimy, że ten model się sprawdza. Wyniki bardzo dobrze rokują na przyszłość - mówi Barbara Sulewska, prezes PSS Grajewo.

Poza umowami handlowymi Partnerski Serwis Detaliczny zapewnia spółdzielniom także wsparcie marketingowe, pomoc w organizacji przestrzeni sklepowej, wyposażeniu placówek, szkoleniu personelu i analizach handlowych. Pomaga też zarządzać cenami, dzięki czemu spółdzielnie mogą osiągać maksymalną marżę, zachowując opinię „taniego sklepu". Wybór Tradisu jako kluczowego dystrybutora pozwala z kolei optymalizować dostawy, zapewniać ich bezpieczeństwo i terminowość, a przede wszystkim zmniejszać koszty obsługi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7623
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,49

  • Śr

    4,46

  • Min

    3,79

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.