Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

A.Blikle bez wizji rozwoju marki

Wieloletni prezes A.Blikle i obecny członek rady nadzorczej firmy, Andrzej Jacek Blikle niedawno zamieścił na Facebooku wpis, w którym odciął się od polityki prowadzonej przez obecny zarząd spółki, prosząc o zaprzestanie kierowania do niego korespondencji związanej z firmą. Wydaje się, że nowy właściciel, który kupił udziały w A.Blikle w 2012 roku, nie ma jasnej wizji rozwoju marki – podaje serwis Franchising.pl.
Reklama

Jak głosi wpis Andrzeja Blikle, „Od grudnia 2012 r. rodzina Blikle nie ma żadnego wpływu na dokonujące się w firmie przekształcenia. Wszelkie zmiany, jakie dokonały się w firmie od zimy 2012 r. do chwili obecnej, są dziełem trzech kolejnych zarządów naszej firmy”.

Jak przypomina Franchising.pl, rodzina Blikle zdecydowała się na wpuszczenie do spółki zewnętrznego inwestora po tym, jak w 2011 roku przychody firmy spadły o 20 proc., a strata sięgnęła ponad 300 tys. zł. Udziały objął fundusz Vertigo Investments, który wraz z prywatnym inwestorem Piotrem Pinińskim (szkockim potomkiem polskiej szlachty), dofinansowali spółkę milionami złotych. Dziś dysponując pakietem większościowym samodzielnie kreują strategię rozwoju firmy.

Więcej w serwisie Franchising.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum