PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Akcje i konkursy dla dzieci wspierają sprzedaż i budują wizerunek sieci

Autor: dlahandlu.pl 9 września 2010 10:39

Społem Szczecin organizuje konkurs plastyczny dla dzieci w wieku od 6 do 14 lat pod hasłem "Rodzinne Zakupy w Społem". W ten sposób Spółdzielnia będzie promować swoją ofertę wśród klientów.

Podobne działania, skierowane do najmłodszych lub zahaczające o działania twórcze, podejmowały także inne sieci handlowe. Z dobrym skutkiem - choć udział w takich inicjatywach nie obligował do kupowania, był dużą zachętą do zakupów.

Tak było m.in. w przypadku akcji zorganizowanej przez rzeszowską sieć spożywczą Jedynka, która na zorganizowała konkurs plastyczny dla
przedszkolaków. - Wszystkie prace nagrodziliśmy paczkami z produktami o wartości 30-40 zł, zorganizowaliśmy też ich wystawę w sklepie na Podpromiu oraz wydaliśmy katalog. By go odebrać, najmłodsi wraz rodzicami musieli odwiedzić sklep. A przy okazji robili zakupy. W sumie w akcji uczestniczyło aż 700 przedszkolaków. Takie przedsięwzięcia świetnie wspierają sprzedaż, ale również budują pozytywny wizerunek sieci - przekonuje Grzegorz Mierzejewski, wiceprezes sieci Jedynka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8021

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,97

  • Śr

    9,00

  • Min

    6,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.