Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

AmRest: Chcemy zwiększyć tempo rozwoju i przejmować ciekawe marki

Aktywnie poszukujemy podmiotów do przejęć, ale dziś jeszcze za wcześnie, aby mówić o szczegółach - powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Wojciech Mroczyński, członek zarządu i dyrektor zarządzający AmRest.
Reklama

 - Pozyskaliśmy fundusze z emisji akcji dla Warburg Pincusnie po, aby trzymać je na koncie, ale aby inwestować. Chcemy przede wszystkim zwiększyć tempo rozwoju nowych restauracji, których w tym roku planujemy otworzyć około 100. Mocno inwestujemy w Starbucksa, Burger Kinga oraz KFC, które jest najbardziej rentowną siecią w naszym portfolio, więc lekkomyślnym posunięciem byłoby zahamowanie jej rozwoju. Procentowo jednak najszybszy przyrost nowych lokali obserwujemy w przypadku tych dwóch pierwszych marek - mówi Wojciech Mroczyński.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum