Bacówka: franczyza to dobry kierunek rozwoju

Autor: dlahandlu.pl 1 lutego 2011 09:51

- Ubiegły rok był dla nas lepszy pod względem przychodów niż 2009. Za ich wzrost odpowiada większa liczba sklepów, więc porównanie nie będzie miarodajne. Z całą pewnością będziemy rozwijać franczyzę, bo jest to właściwy kierunek rozwoju - mówi Dariusz Kucz, dyrektor handlowy Bacówki.

Bacówka ma aktualnie trzy sklepy własne, 14 franczyzowych oraz cztery stoiska patronackie.

Podstawową działalnością firmy jest produkcja i sprzedaż wyrobów mięsnych i wędliniarskich, ale dodatkowo produkuje się też przetwory z owoców i warzyw. Ma w swej ofercie herbatki, miody, syropy. Firma koncentruje się na produkcji tradycyjnych towarów żywnościowych metodami ekologicznymi. Wizytówką zakładu są wędliny tradycyjne: kiełbasa swoja, polędwica Maryny, zadek po pańsku czy krakowska sucha. Wyroby nie zawierają wypełniaczy, fosforanów i glutaminianu sodu.
Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5925
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,40

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.