BAT zadowolony z nowego modelu sprzedaży. Umowy nie podpisał tylko Eurocash
Jak dowiedział się nieoficjalnie serwis portalspozywczy.pl, proces wdrażania nowego modelu sprzedaży i dystrybucji przez British American Tobacco Polska przebiega zgodnie z planem. Liczba podpisywanych umów, zarówno z punktami sprzedaży detalicznej, jak i z hurtowniami dynamicznie rośnie. Jedyną spółką, która zrezygnowała ze współpracy z BAT Polska jest Eurocash.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Z rynku płyną już sygnały, że Grupa Eurocash, w skład której wchodzi dystrybutor produktów impulsowych spółka KDWT, próbuje wykorzystać zmianę polityki dystrybucyjnej BAT Polska do usprawiedliwienia słabszych przychodów, oraz spadków kursu spółki na GPW. Jednocześnie ze strony BAT Polska dowiedzieliśmy się, że liczba podpisanych umów z firmami dystrybucyjnymi nie spada, a w szybkim tempie rośnie.
Przypomnijmy, że nowy na polskim rynku model sprzedaży BAT przetestował już m.in. na rynkach Rumunii, Brazylii, Kanady, Turcji i RPA.
Reklama