#zielonemagazyny - online brainstorming
Moda czy realne korzyści?
9 marca 2021 • 10:00-12:00
PARTNERZY DEBATYBez większych wahań cen na Rynku Hurtowym Bronisze
Mijający tydzień na Rynku Hurtowym Bronisze bez większych wahań cen. Nadal wiodącą rolę po stronie podaży mają hurtownie operujące w wakacyjnych rejonach kraju. Warszawscy kupcy robią mniejsze zakupy ale częściej - podały Bronisze.
Warzywa:
- nadal bardzo niskie ceny warzyw spod osłon - bardzo dobry moment na zakup papryki (około 2 zł/kg), cukinii (1,5-2 zł/kg) i bakłażana (2-3 zł/kg) podstawowe składniki domowego leczo
- bardzo tanie i przesycone słońcem pomidory z gruntu – 0,6-1 zł/kg
- stabilne ceny warzyw korzeniowych: sławna pietruszka wróciła do wyższego zakresu średnich cen z lat poprzednich czyli 5-6 zł/kg
- powolny spadek cen marchwi 0,8-1,3 zł/kg i cebuli z łuską 0,8-1 zł/kg
- odwrócenie ról – kapusta biała 2,5-3,5 zł/szt, za to kalafior 1,5-2,5 zł/szt
Przeczytaj także:
Owoce:
- ustabilizowały się ceny malin deserowych, w ofercie dwie odmiany typu jesiennego Polesie i Polka, upały spowodowały duże różnice w jakości oferowanych owoców ceny od 6 do 12 zł/kg
- śliwki – ceny niskie ponieważ wysoka jest podaż we wszystkich grupach drobno i wielkoowocowych od 0,6-1,5 zł/kg
- stopniowy spadek cen jabłek, gamę odmian poszerzyło Lobo – odmiana już typowo przechowalnicza, ceny uzależnione od kalibru od 1 do 1,66 zł/kg
- popularne letnie gruszki odmiany Faworytko-Klapsa są w tym roku słabej jakości, a przez to ceny zróżnicowane od 2-4,5 zł/kg
- wzrosły ceny borówki amerykańskiej do poziomu 17-20 zł/kg – plantatorzy tłumaczą to stratami pogodowymi – znowu upały
- utrzymuje się wysoki popyt na arbuzy - ceny wzrosły do 2,5 zł/kg

- 10:21 Karuzela Ełk zyska 5 tys. mkw. powierzchni handlowej
- 10:09 Super-Pharm: 300 proc. wzrostu ze sprzedaży online w tym roku
- 10:04 Spedcont uruchomił własny pociąg na Nowym Jedwabnym Szlaku
- 09:58 Ekspert: Restauracje będą musiały budować relacje z klientami na nowo
- 09:47 PIH: Skrócenie terminów płatności za żywność do 30 dni to zamach na polski...
- 09:47 Tymbark Vitamini z komunikacją skierowaną do kobiet
- 09:41 Kurs Dino niższy o 15 proc., rynek czeka na wyniki za IV kwartał
- 09:33 Manpower: Handel detaliczny będzie zatrudniać
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
-
Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
-
Lidl otwiera się na ziemniaki nie sprzedane w HoReCa
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Rząd: Polsce przysługuje prawo wniesienia skargi do Trybunału Sprawiedliwości UE ws. czeskich półek
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.