Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Blikle stawia na rozwój firmowych delikatesów

Obecnie w planach zarządu firmy Blikle jest stworzenie nowej strategii, która zakłada wzmocnienie marki w segmencie premium. W tym celu nowy zarząd zrezygnował z planu poprzedników, czyli wejścia z produktami Blikle do sieci handlowych - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".
Reklama
Owszem dziś można jeszcze kupić kruche ciasteczka o smaku maślanym i imbirowym z logo Blikle w niektórych delikatesach Bomi, ale tylko tam i nigdzie indziej. - Wejście do sieci z kruchymi ciasteczkami mogłoby obniżyć rangę marki Blikle, a nam zależy na jej wzmocnieniu, dlatego skupiamy się na produkcji cukierniczej, która stanowi 95 procent naszej produkcji - mówi Łukasz Blikle, prezes firmy.

Firma stawia też na rozwój firmowych delikatesów, w których przybywa wysokiej jakości tradycyjnych smaków garmażeryjnych. Nowy zarząd bierze też pod uwagę rozwój sieci o nowe cukiernie i delikatesy, ale bez pośpiechu. Czekają na dogodne lokalizacje w prestiżowych miejscach miasta, również w galeriach handlowych.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.