Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Blogerka Daria Ładocha i Karol Okrasa w nowej kampanii Lidla. Zastąpi "Dorota, Karol i Goście"

Lidl rozpoczyna kampanię „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?”, której ambasadorami będą szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka Daria Ładocha. Tym samy wraz z początkiem lutego Lidl Polska, kończy kampanię marketingową „Dorota, Karol i Goście” z udziałem Doroty Welmann.
Reklama

Z przeprowadzonych badań wynika, że 54% Polaków interesuje się produktami o udowodnionym pozytywnym wpływie na zdrowie. Ci, którzy dbają o zdrową dietę, coraz częściej wybierają produkty bez konserwantów, barwników, wzbogacone o witaminy. Zwracają też uwagę na obniżoną zawartość tłuszczu i soli. Sięgają po produkty pełnoziarniste, bez dodatku glutaminianu i z obniżoną zawartością cukru. Co trzeci badnay wybiera produkty ekologiczne, co drugi oczekuje większego ich wyboru w sklepach, a ponad 1/3 gotowa jest płacić za eko-żywność więcej.  30% z nas jest ciekawych nowości i otwartych na odkrywanie. Jeszcze 5 lat temu naturalność żywności liczyła się dla 14% badanych. Dziś już 47% Polaków przywiązuje do niej wagę. 

- Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania – humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek. Z drugiej strony nadal cenimy tradycyjną kuchnię i dania oraz produkty, które znamy jeszcze z dzieciństwa – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Nową ambasadorką kampanii obok Karola Okrasy zostanie Daria Ładocha – blogerka, autorka dwóch książek kulinarnych: „W mojej tajskiej kuchni” oraz „Gotuj zdrowo dla dzieci”, w której opisała ulubione przepisy dla całej rodziny z uwzględnieniem aspektów zdrowia dla maluchów.

„Serdecznie dziękujemy Dorocie Wellman i Karolowi Okrasie za ten czas pełen wyzwań i fascynujących historii na nowo definiujących podejście do przygotowywania potraw w polskich domach – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska
W nowej kampanii TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE? Karol zaprezentuje swoje tradycyjne przepisy w nowy sposób. A Daria nowoczesne podejście do gotowania. Oboje będą co tydzień inspirowali klientów Lidla nowymi pomysłami na tradycyjne i nowoczesne dania z produktów dostępnych w Lidlu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum