Branch Brothers opracuje nową koncepcję salonów Top Press

– Do zadań naszej firmy należy opracowanie, zgodnie z zasadami kreowania doświadczeń klienckich, nowej koncepcji placówki – mówi Bartłomiej Dudka, dyrektor zarządzający Branch Brothers, pionierskiej na polskim rynku firmy konsultingowej zwiększającej sprzedaż w punktach sprzedaży dzięki projektowaniu i zarządzaniu shopping experience klientów.
– Z dostępnych nam źródeł wiemy, że projektowanie placówki zgodnie z zasadami shopping experience jest nowością w naszej branży. Liczymy, że ta współpraca zaowocuje wymiernymi korzyściami dla klientów naszych sieci – tłumaczy Robert Szczepaniak, doradca ds. marketingu strategicznego zarządu firmy Kolporter.
Branch Brothers to spółka wchodząca w skład Upright Group, oferująca działania z zakresu audytu, badań i projektowania przestrzeni handlowo-usługowych. Firma analizuje kompleksowo zachowania klientów w miejscach sprzedaży, projektuje systemy oznaczeń i nawigacji w sklepach, systemy ekspozycji towarów i materiałów POS.
Spółka ma na swoim koncie realizacje dla takich klientów, jak m.in. PKO BP, Santander Consumer Bank, T-Mobile, Lotos Paliwa, Bank Zachodni WBK, Polkomtel SA, Enea, BNP Paribas, Shell czy Inea.
W portfolio klientów Upright Group znajdują się m.in. BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Colgate-Palmolive Poland, Hipermarket/Supermarket Tesco Polska, Nestle Polska, Nivea Polska, PKO Bank Polski.