PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Cashback może zwiększyć atrakcyjność sklepu

Autor: Rzeczpospolita 10 sierpnia 2010 10:31

Przyjmowanie płatności kartami nie przynosi sprzedawcy bezpośrednich dochodów, oznacza natomiast koszty ponoszone na rzecz centrum rozliczeniowego. Sprzedawcę obciąża miesięczna opłata za dzierżawę terminalu POS - podaje Rzeczpospolita.

Atrakcyjność usługi może dotyczyć zwłaszcza sklepów, w miejscowościach, gdzie nie ma bankomatów, np. w kurortach. Wówczas klient chcąc wyciągnąć pieniądze ze swojego konta musi kupić jakiś towar w sklepie, bo usługa cashback nie występuje samodzielnie. Może to być usługa korzystna dla sklepów, które mają nadmiar transakcji gotówkowych i przy wpłacie kasy do banku muszą uiszczać prowizję za wpłatę monet. 

Pod koniec I kw. 2010 roku usługa była dostępna w 20 tys. punktów handlowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7651
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,47

  • Min

    0,50

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.