Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Chata Polska stawia na blogerkę kulinarną w swojej kampanii wizerunkowej

Od 3 września Marieta Marecka zabiera klientów Chaty Polskiej w podróż po poszczególnych Krainach Smaków. Na początku Marieta jest przewodniczką po Wielkopolsce.
Reklama

Chata Polska chce inspirować smakami regionów Polski, kultywować polskie święta, tradycje kulinarne różnych regionów Polski oraz potrawy sezonowe - podała sieć.

Marieta Marecka prowadzi autorski program kuchni+ "ABC GOTOWANIA". Pracuje nad swoim autorskim blogiem kulinarnym, który we wrześniu 2013 roku doczekał się nowej odsłony (www.wkuchnibezdubli.pl). Na początku 2012 roku dołączyła do grona blogerów "Magazynu Kuchnia" (http://magazyn-kuchnia.pl/blogi/wkuchnibezdubli).

Chata Polska to nie jedyna sieć, która stawia na kucharzy w kampanii wizerunkowej. Lidl współpracował z Karolem Okrasa i Pascalem Brodnickim, Tesco z Robertem Makłowiczem, a Piotra i Pawła wspiera Tomasz Woźniak.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum