Chorten: Marka "Z Podlaskiej Spiżarni" jest gwarantem jakości

- Od początku "Z Podlaskiej Spiżarni" kreowaliśmy jako markę premium, ponieważ Podlaskie kojarzone jest z dobrym smakiem i tradycyjnym, zdrowym jedzeniem. Nasze produkty inspirowane są właśnie tym smakiem, nawiązują do wielokulturowości i bogatych kulinarnych tradycji regionu. Zależało nam na tym, by marka "Z Podlaskiej Spiżarni" była gwarantem jakości - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Cezary Szyłak, dyrektor marki "Z Podlaskiej Spiżarni" w Grupie Chorten.
- Wybierając produkty pod markę decydujemy się na sprawdzonych wytwórców – często manufakturowych, którzy dbają o każdy etap produkcji i korzystają z najlepszych surowców - dodaje Cezary Szyłak.
Tłumaczy, że Podlaska Spiżarnia jest więc z jednej strony powrotem do smaków sprzed lat, ale i odpowiedzią na aktualne potrzeby świadomych konsumentów. - W ciągu tych lat tworzenia marki bardzo mocno ją rozwinęliśmy, rozpoczynaliśmy od produktów wędliniarskich. Dziś proponujemy również miody z podlaskich pasiek, pieczywo i słodkie wypieki, mąki, w tym także mąki bio, kiszone ogórki i kapustę, tradycyjne dania mrożone, a od niedawna także w 100 procentach naturalne zupy bez konserwantów oraz produkty ekologiczne - mówi.
Przeczytaj także:
- W ewolucji naszej marki jesteśmy na etapie korzystania z wyselekcjonowanych przez nas produktów, ale docelowo chcemy też kreować zupełnie nowe propozycje. Jednocześnie nie zamykamy się na żadne kategorie produktowe. Naszym najnowszym pomysłem są alkohole manufakturowe, które wkrótce wprowadzimy na rynek. Nowością będą też nowe przetwory, w tym Dżemokolada Z Podlaskiej Spiżarni. Marka "Z Podlaskiej Spiżarni" jest ciekawym wyróżnikiem sklepów Chorten - wyjaśnia.
.Więcej na portalspozwyczy.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 13:06 IKEA pyta: Brakuje Trampa?
- 12:48 Konfederacja Lewiatan: Polacy lepiej oceniają swoją sytuację niż stan gospodarki
- 12:33 Kaufland podsumowuje 2020 rok: Rozwój usług e-commerce, 12 nowych sklepów,...
- 12:23 Wciąż można się zgłaszać do Małego ZUS-u plus
- 12:21 Analiza ING: Rynek pracy w Polsce nie poddaje się falom pandemii
- 12:16 Biedronka: Dbałość o rzetelne informowanie klientów podstawą komunikacji
- 12:04 Agata Sekuła w zarządzie EPP. Odpowie za pozyskiwanie współinwestorów dla...
- 12:02 Galeria Młocimy inauguruje nowy sposób robienia zakupów - poprzez streamingi...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 4 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Białołęka (Żerań), 68.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Targówek (Bródno), Toruńska, 54.50 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Gądów-Popowice Południowe (Gądów Mały), Horbaczewskiego, 47.10 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Krzyki-Partynice (Krzyki), Gliniana, 56.05 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.