Chusteczki można eksponować w kilku miejscach w sklepie

- Ich rozmieszczenie nie jest dowolne. Najważniejszy jest papier toaletowy. Musi być najbardziej widoczny. Klienci poszukują różnych rodzajów, byleby
nie był to znany z dawnych czasów szary papier. Dość dużą popularnością cieszy się papier w większych rolkach, pakowany po cztery. Ten produkt
umieściliśmy na najlepszej wysokości - informuje sprzedawczyni.
W sklepie nie zapomniano o dodatkowych lokalizacjach impulsowych, np. chusteczek na półce z lekami i w strefie przykasowej, a ręczników przy
środkach czyszczących i w strefie grillowej.
Produkty są układane na półkach markami. Konsumenci zazwyczaj dzielą papierowe artykuły higieniczne na trzy odrębne segmenty: produkty markowe, produkty jakościowe w rozsądnej cenie oraz produkty ekonomiczne. - Układając markami ułatwiamy klientowi wybór produktu o interesującej go jakości i cenie - przekonuje sprzedawczyni.