Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ciekawy model sprzedaży ziół w sklepie - klienci mogę zerwać pęczek lub ... listek

W supermarkecie Albert Heijn w Holandii powstał nowatorski kącik uprawy ziół. Klienci nie muszą kupować pęczków czy całych doniczek z bazylią czy miętą - mogą sami zerwać sobie tyle listków lub gałązek, ile właśnie potrzebują.
Reklama

Koncepcja uprawy ziół w supermarkecie jest atrakcyjna dla klientów - choćby na nienasycenie zielenią w sklepie i intensywny zapach ziół roznoszący się po sklepie. System zakupu choćby małej ilości ziół sprzyja ograniczeniu marnotrawstwa żywności.

Właściciel sklepu zapowiada, że koncepcja uprawy ziół okazała się strzałem w dziesiątkę. Sieć Albert Heijn rozważa przeniesienie koncepcji do innych supermarketów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum