PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Coca Cola chce poznać zwyczaje klientów sklepów osiedlowych

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2010 13:18

Coca Cola jest obok Carlsberga i Unilevera jednym z partnerów programu Akademia Umiejętności Eurocash. Firma będzie się dzieliła na szkoleniach swoją więdzą z merchandisingu kategorii napojów, ale jednocześnie chce lepiej poznać profil klienta sklepu osiedlowego, by zaproponować mu ofertę, której potrzebuje.

Jak powiedział obecny na spotkaniu Akademii Umiejętności, Dan Nistor, prezes polskiego oddziału Coca Cola Hellenic, jego firma chce dzięki temu programowi pozyskać wiedzę odnośnie zachowań konsumentów w sklepach tradycyjnych: tego w jaki sposób robią zakupy, jak często, czego im brakuje. W ten sposób firma zamierza wyprzedzić konkurentów, którzy tej wiedzy nie będą mieli i zaproponować klientom tych sklepów ofertę skrojoną specjalnie na ich potrzeby.

Jak powiedział prezes Coca Coli, firma zauważa spadki sprzedaży swoich napojów w kanale handlu tradycyjnego, bo zmniejsza się liczba takich placówek. Ten sezon Dan Nistor ocenił jako udany, zwłaszcza gorący lipiec, gdy sprzedaż napojów wzrosła. Jednak w perspektywie kilkuletniej widać lekkie spadki sprzedaży.

Pytany o konkurencję na rynku powiedział, że z roku na rok jest ona coraz ostrzejsza, dlatego jego firma nie wyklucza akwizycji na rynku polskim, o ile pojawią się ciekawe propozycje w dobrej cenie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7877
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    4,51

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.