PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Czytnik kodów należy dobrać do ilości klientów

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 15 lipca 2010 07:40

Czytnik kodów należy dobrać do ilości klientów

- Cena czytnika kodów kreskowych uwarunkowana jest m.in. modułem skanującym i odpornością urządzenia. Na cenę wpływa również rodzaj skanera (ręczny - przewodowy, bezprzewodowy, laserowy, diodowy, skaner stacjonarny to montażu w kasach sklepowych) - mówi Anna Witkowski, specjalista ds. marketingu firmy Hit - Kody Kreskowe.

- Decydując się na wybór czytnika do sklepu należy wziąć pod uwagę sposób obsługi (ręczny, stacjonarny, przenośny), odczytywane kody (jednowymiarowe 1D, dwuwymiarowe 2D), zasięg (odległość czytanego kodu kreskowego), szybkość skanowania i związany z tym ruch w sklepie, zdolność odczytu kodów uszkodzonych, niewyraźnych, zatartych, wyblakłych - warto przeanalizować czy dużo takich kodów kreskowych występuje oraz miejsce pracy - kasa sklepowa, zaplecze magazynowe sklepu (w magazynie zaleca się użycie skanerów bardziej wytrzymałych)

Z naszego doświadczenia wynika, że przy wyborze czytników nie ma znaczenia wielkość sklepu, a ilość obsługiwanych klientów, rodzaj skanowanych produktów oraz związane z tym warunki pracy np. zapylenie, wilgotność i gabaryty towarów. Warto również wziąć pod uwagę ergonomię urządzenia- dodaje Anna Witkowska.

Główną funkcją skanerów jest odczyt danych zapisanych w kodzie kreskowym produktu (najczęściej jest to kod EAN13, EAN8) i przesłanie tych informacji do programu informatycznego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7859
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,32

  • Śr

    4,44

  • Min

    3,87

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.