Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Delikatesy Centrum z nową komunikacją marketingową i kampanią w mediach

Wystartowała wizerunkowo-produktowa kampania promująca Delikatesy Centrum (należące do grupy Eurocash). Akcja jest skierowana głównie do kobiet, które w reklamach są przedstawiane jako królowe - podają wirtualnemedia.pl.
Reklama

Kampania pokazuje kobiety jako królowe (w symbolicznych koronach), które dbając o rodzinę i bliskich, szukają produktów dobrej jakości w rozsądnych cenach.

Jednocześnie zmieniono komunikację marketingową w delikatesach: wprowadzono nowe oznakowania cenowe, plakaty, banery i billboardy i odświeżono gazetkę promocyjną. Zmieniona została też strona internetowa sklepów.

Akcja reklamowa w mediach jest prowadzona od 26 października, obejmuje reklamy wizerunkowe i produktowe w radiu oraz internecie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum