Detal Koncept: inwestujemy w nośniki reklamowe i akcje konsumenckie
- Podstawowym wyróżnikiem naszych konceptów są atrakcyjne pod względem wizualnym i handlowym gazetki promocyjne (Groszek 13 wydań w roku, Milea 26 wydań w roku). W przypadku konceptu Milea duży nacisk kładziemy na atrakcyjną prezentację promocji centralnych i lokalnych w obrębie sklepu (m.in. - billboardy, banery, plakaty B "0" lub A1, specjalne hangery) - wyjaśnia Paweł Rozpara, kierownik działu marketingu Detal Koncept.

Reklama
To nie jedyne dzialania, jakie podejmuje organizator sieci. - Inwestujemy także w akcje konsumenckie typu loterie i konkursy z wykorzystaniem kanału SMS. W koncepcie Groszek funkcjonuje program lojalnościowy "Punktuj w Groszku", a reklamy sieci emitowane są w najlepszej ogólnopolskiej rozgłośni radiowej, a także w lokalnej prasie.
Detal Koncept wspiera również lokalne inicjatywy swoich franczyzobiorców, pomagając w organizacji festynów okolicznościowych - dodaje Paweł Rozpara.
Detal Koncept to organizator ogólnopolskich sieci franczyzowych, jedna z największych organizacji kupieckich w Polsce. Spółka wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia.
Reklama