Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Detal Koncept: inwestujemy w nośniki reklamowe i akcje konsumenckie

- Podstawowym wyróżnikiem naszych konceptów są atrakcyjne pod względem wizualnym i handlowym gazetki promocyjne (Groszek 13 wydań w roku, Milea 26 wydań w roku). W przypadku konceptu Milea duży nacisk kładziemy na atrakcyjną prezentację promocji centralnych i lokalnych w obrębie sklepu (m.in. - billboardy, banery, plakaty B "0" lub A1, specjalne hangery) - wyjaśnia Paweł Rozpara, kierownik działu marketingu Detal Koncept.
Reklama

To nie jedyne dzialania, jakie podejmuje organizator sieci. - Inwestujemy także w akcje konsumenckie typu loterie i konkursy z wykorzystaniem kanału SMS. W koncepcie Groszek funkcjonuje program lojalnościowy "Punktuj w Groszku", a reklamy sieci emitowane są w najlepszej ogólnopolskiej rozgłośni radiowej, a także w lokalnej prasie.

Detal Koncept wspiera również lokalne inicjatywy swoich franczyzobiorców, pomagając w organizacji festynów okolicznościowych - dodaje Paweł Rozpara.

Detal Koncept to organizator ogólnopolskich sieci franczyzowych, jedna z największych organizacji kupieckich w Polsce. Spółka wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum