Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Detaliści chcą zaopatrywać się u jednego dostawcy alkoholu

- Alkohol jest zbyt wąską kategoria, by go kupować u wielu dostawców - nie ma to żadnego uzasadnienia logistycznego dla właściciela sklepu - uważa Paweł Tyszka, kierownik ds. branży spożywczej w Biurze Oceny Ryzyka w Euler Hermes.
Reklama
- Gdy detalista kupuje wszystko u jednego dostawcy, jest dla niego większym, bardziej liczącym się odbiorcą, uzyskującym w zamian lepsze warunki współpracy. Dostawca powinien mieć w ofercie pełny asortyment od wszystkich liczących się producentów - mówi Paweł Tyszka.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum