Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Dla sieci Dino 2011 rok będzie przełomowy

Do końca roku sieć supermarketów spożywczych Dino powiększy sieć o pięć nowych placówek. Spółka chce zakończyć obecny rok liczbą 112 placówek. W planach jest m.in. rozbudowa kompleksu dystrybucyjnego w Krotoszynie, na ten cel spółka chce wydać ponad 50 mln zł. Firma kupiła prawie 13,4 ha gruntu, na którym powstaną dodatkowe hale magazynowe.
Reklama
 2011 rok może być przełomowym rokiem dla ekspansji marketów Dino na rynku polskim.

Jak informowaliśmy w czerwcu br.  49 proc. udziałów w sieci marketów Dino kupił fundusz Enterprise Investors za 200 mln zł. Pozyskany kapitał ma pozwolić na otwieranie 30-40 sklepów rocznie. Dotychczas firma była w stanie otwierać 1-2 sklepy miesięcznie, czyli ok. 20 sklepów rocznie. Przyspieszenie będzie zauważalne dopiero kilka miesiącach od transakcji dofinansowania.

W 2009 r. grupa miała 420 mln zł obrotów o 30 proc. więcej niż przed rokiem. W tym roku prognoza mówi o 540 mln zł obrotów.

Sklepy Dino działają obecnie na terenie sześciu województw - wielkopolskim, dolnośląskim, lubuskim, opolskim, łódzkim i kujawsko-pomorskim

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.