Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Do końca marca przesyłki z Merlin.pl w 500 salonikach Kolportera

Dzięki współpracy z Kolporterem sklep internetowy Merlin.pl zwiększył liczbę punktów odbioru swoich przesyłek. - Chcemy, aby do końca marca przesyłki Merlina można było odbierać w 500 salonikach i Top-Pressach, czyli w połowie sieci handlowej Kolportera - mówi Robert Szczepaniak, doradca zarządu Kolportera ds. marketingu strategicznego.
Reklama
Klient, który kupuje produkt w sklepie Merlin.pl, przy składaniu zamówienia może wybrać najkorzystniejszą dla siebie formę dostawy. Jedną z nich jest odbiór przesyłki w wybranym saloniku Kolportera. - Wiele osób korzysta z tej możliwości, ponieważ przy osobistym odbiorze nie płaci za dostawę - komentuje Robert Szczepaniak. - System informatyczny pozwala na bieżące śledzenie przesyłki Merlina od momentu wysłania jej z magazynu. Gdy tylko przesyłka dociera do saloniku, klient otrzymuje, poprzez SMS lub e-mail, numer zamówienia wraz z informacją, że może ją odebrać - dodaje.

Pierwsze punkty odbioru zostały otwarte w salonikach zlokalizowanych w dużych miastach. - Teraz przyszła kolej na mniejsze miasta, liczące od 20 do 50 tys. mieszkańców. Chcemy, aby do końca marca br. przesyłki Merlina można było odbierać w 500 salonikach i Top-Pressach, czyli w połowie sieci handlowej Kolportera - zaznacza Szczepaniak. - Współpraca z firmą Kolporter jest elementem realizacji długofalowej strategii integracji sprzedaży on-line z możliwościami, jakie daje szeroka sieć punktów fizycznego kontaktu z klientem. Często klient ten jest zresztą wspólny dla obu sieci, a wzajemne ich przenikanie wpływa pozytywnie na zwiększanie ruchu u obu partnerów - podkreśla.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.