Dodatkowe funkcjonalności oprogramowania ułatwiły płynne przejście na nowy VAT

Autor: dlahandlu.pl 3 stycznia 2011 11:21

- Proces zmiany stawek VAT we wszystkich placówkach handlowych i centralach, korzystających z systemu HiperMarket zakończył się sukcesem. Było to możliwe dzięki wprowadzonym w systemie, specjalnie na tę okoliczność udogodnieniom, precyzyjnej instrukcji dla obsługi sklepu oraz całodobowej pomocy naszych serwisantów - również w noc sylwestrową - mówi Paweł Karpiniuk, dyrektor handlowy firmy Net Sp. z o.o.

- W systemie dodano następujące możliwości: grupową zmianę VAT w katalogu sklepowym "od daty" orazgrupową zmianę VAT na PKWIU "od daty". System zapewnia automatyczną zmianę stawek VAT z 3 na 5 proc., z 7  na 8 proc., z 22 na 23 proc., oraz rolniczą z 6 na 7 proc. Zadaniem działu handlowego było jedynie skorzystanie z powyżej opisanych narzędzi i zaprogramowanie odpowiednich zmian stawek - wyjaśnia Paweł Karpiniuk.

- Zmianie uległy też ekrany wprowadzania danych z VAT (np. wprowadzanie nagłówka faktury zakupu) czy też formaty wydruków zawierających stawki VAT (ponieważ w związku z korygowaniem faktur z roku 2010, w rejestrze VAT mogą pojawić się wartości w stawkach zarówno starych jak i nowych).
Zaoferowaliśmy również możliwość automatycznego przeliczenia cen z zachowaniem marży, dla wymienionych typów zmian VAT- dodaje dyrektor handlowyspołki Net.

Firma Net zajmuje się tworzeniem oprogramowania zarządzającego placówkami handlowymi (system HiperMarket), gastronomicznymi (program TouchNet) oraz jednostkami produkcyjnymi takimi jak piekarnie czy ciastkarnie (program BakerNet). W jej ofercie znajduje się również aplikacja NetAgent umożliwiająca składanie zamówień i przesyłanie ich do hurtowni za pomocą urządzeń mobilnych, takich jak palmtopy. Wszystkie te programy mogą działać oddzielnie lub po połączeniu działać jako jeden, kompleksowo zarządzający firmą system.

Firma współpracuje m.in. z sieciami: Piotr i Paweł,Eko Holding i Milea.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6821
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.