PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Doładowania telefonów komórkowych w kioskach stanowią margines sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 17 czerwca 2010 10:06

Coraz mniej nabywców mają doładowania telefonów komórkowych. - Okres boomu już dawno minął, bywały miesiące, że sprzedawało się tysiące doładowań, a marże były jeszcze wysokie. Teraz ta działalność jest coraz mniej opłacalna, a liczbę sprzedanych doładowań mogę co najwyżej policzyć w setkach - mówi sprzedawca z kiosku na Dworcu Centralnym w Warszawie.

Jego zdaniem za spadek sprzedaży odpowiada kilka czynników. - Przede wszystkim marże są dla nas coraz mniej korzystne, co nie zachęca
sprzedających do szczególnego promowania ofert sieci. Po drugie znacznie wzrosła liczba punktów, w których takie doładowania można kupić - wyręczają nas m.in. sklepy spożywcze, a także internet, czy bankomaty. Dobrze sprzedają się startery jednej z sieci. Są tanie, kupują je głównie młodzi ludzie. Ale to nie wpływa znacząco na zwiększenie przychodów kiosku - mówi nasz rozmówca.

W części sklepów można spotkać się ze zjawiskiem pobierania prowizji od usługi doładowania telefonów komórkowych. I tak, w salonach Inmedio, należących do HDS, kupujący musi zapłacić dodatkowe 50 gr. Spółka tłumaczy, że decyzję podjęła ze względów ekonomicznych, inaczej sprzedaży tej grupy towarowej byłaby dla salonów nieuzasadniona.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7760

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,79

  • Śr

    7,28

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.