PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Dostawca usług outsourcingu sprzedaży zwiększa zyski

Autor: dlahandlu.pl 3 listopada 2010 10:33

Target BPO, dostawca usług outsourcingu sprzedaży planuje uzyskać 50 mln zł przychodu, czyli 40 proc. więcej od planowanego. Planowany zysk netto na koniec 2010r. wyniesie 2,46 mln zł w stosunku do 2,01 mln zł zakładanego w dotychczasowych prognozach. Firma zapowiada również poprawę wyników w 2011 roku, co ma związek z pozyskaniem w czwartym kwartale tego roku nowych klientów.

Firma zakłada uzyskanie 50,82 mln zł przychodu wobec uprzednio prognozowanych 38,96 mln i planuje zakończenie 2011r z zyskiem netto 3,21 mln zł (zamiast wcześniej prognozowanej kwoty 2,33 mln zł). Spółka rozważa również akwizycję podmiotu o podobnym profilu działalności. Transakcja miałaby na celu powiększenie zysku netto jeszcze przed debiutem giełdowym na przełomie I/II kw. 2011 roku.

Target BPO dysponuje zapleczem 700 przedstawicieli handlowych, którzy regularnie odwiedzają 70 000 sklepów na terenie całego kraju oraz siecią biur regionalnych, poprawia efektywność sprzedaży takich koncernów jak m.in. FoodCare, Żywiec Zdrój, Mars i Tchibo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO



OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7458
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,49

  • Śr

    2,38

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.