Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dostosowanie asortymentu do potrzeb klientów kluczowe dla małych sklepów

- Z naszej perspektywy ten rok nie był dobry. Drobny handel się nie rozwija, a raczej skupia na tym, jak utrzymać klientów dzięki poprawie standardów obsługi oraz dopasowania asortymentu do oczekiwań kupujących - uważa Krzysztof Kowalnik, właściciel sieci Promyk.
Reklama
- Sklepy nie są w stanie handlować wszystkim, co jest na rynku. Konieczny jest więc wybór optymalnego asortymentu. Trzeba jednak nieustannie

obserwować zachowania konsumentów. Jeśli chodzi o prognozy na przyszły rok, trudno przewidzieć jak rozwinie się sytuacja w branży. Obawiam się samego procesu zmiany stawek VAT. Mam jednak nadzieję, że nadchodzący rok nie będzie gorszy od mijającego - mówi Krzysztof Kowalnik.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum