Dostosowanie asortymentu do potrzeb klientów kluczowe dla małych sklepów
- Z naszej perspektywy ten rok nie był dobry. Drobny handel się nie rozwija, a raczej skupia na tym, jak utrzymać klientów dzięki poprawie standardów obsługi oraz dopasowania asortymentu do oczekiwań kupujących - uważa Krzysztof Kowalnik, właściciel sieci Promyk.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
- Sklepy nie są w stanie handlować wszystkim, co jest na rynku. Konieczny jest więc wybór optymalnego asortymentu. Trzeba jednak nieustannie
obserwować zachowania konsumentów. Jeśli chodzi o prognozy na przyszły rok, trudno przewidzieć jak rozwinie się sytuacja w branży. Obawiam się samego procesu zmiany stawek VAT. Mam jednak nadzieję, że nadchodzący rok nie będzie gorszy od mijającego - mówi Krzysztof Kowalnik.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama