Dyrektor handlowy sieci Spar o planach firmy na najbliższe lata
W tej chwili finalizujemy podpisanie wielu umów z dużymi graczami na rynku, które pozwolą nam jeszcze lepiej i ściślej współpracować z liderami. Osiągnęliśmy już dużą liczbę sklepów i chcemy lepiej korzystać z efektu skali, jakim dysponujemy. 140 sklepów to już duża siła i możemy zacząć ją wykorzystywać realizując plany, które są praktycznie niedostępne dla indywidualnych sklepów i małych sieci. Mówię tu o zakrojonych na szeroką skalę programach promocyjnych i lojalnościowych organizowanych przez nas lub współorganizowanych z producentami, którzy z nami współpracują - mówi Michał Wesołowski, dyrektorem handlowym SPAR Polska.
- Marka własna ma w Polsce dosyć słabą opinię - wynika to z tego, że wiele sieci posiadało w niej produkty często bardzo słabej jakości. Chcemy pokazać klientom, że w przypadku marki własnej Spar nie ma o tym mowy, ponieważ są to produkty wykonywane przez dużych polskich producentów - niejednokrotnie liderów w danej kategorii produktów - dodaje Michał Wesołowski.
- Przygotowujemy w tej chwili w ramach projektu z siecią Piotr i Paweł wspólną propozycję produktów półki ekonomicznej, która już niedługo będzie dostępna w sklepach sieci. Chcemy wykorzystać wspólny potencjał wolumenowy w celu zaproponowania najlepszej możliwej ceny dla produktów tego segmentu przy zakładanej przez nas jakości produktów. Ponadto, cały czas również pracujemy nad programami promocyjnymi, które odróżniałyby sieć Spar od konkurencji i pomagały w zacieśnianiu relacji z klientem, jednak na informowanie o szczegółach tych projektów jeszcze przyjdzie czas - wyjaśnia rozmówca.

- 21:34 Planował zniszczyć serwery Amazona, by zniszczyć internet
- 19:15 Do 2030 r. parki handlowe mogą stanowić 28 proc. rynku
- 19:09 Prokuratura zbada sprawy działających lokali gastronomicznych i siłowni
- 19:08 Dyrektor KIS będzie wydawał interpretacje ws. opłaty cukrowej
- 18:07 YOPE: Docelowo chcemy, żeby nasze produkty były w TOP 10 na Amazonie
- 16:55 Roboty dostarczają zakupy do domów w Singapurze
- 15:56 Sklepy sportowe włączone do tarczy branżowej
- 15:55 Panika pandemiczna wywindowała wyniki Bio Planet
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
Koniec z tanimi zakupami w zagranicznych e-sklepach? Rząd uszczelnia VAT
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.