Dyrektor handlowy sieci Spar o planach firmy na najbliższe lata

- Marka własna ma w Polsce dosyć słabą opinię - wynika to z tego, że wiele sieci posiadało w niej produkty często bardzo słabej jakości. Chcemy pokazać klientom, że w przypadku marki własnej Spar nie ma o tym mowy, ponieważ są to produkty wykonywane przez dużych polskich producentów - niejednokrotnie liderów w danej kategorii produktów - dodaje Michał Wesołowski.
- Przygotowujemy w tej chwili w ramach projektu z siecią Piotr i Paweł wspólną propozycję produktów półki ekonomicznej, która już niedługo będzie dostępna w sklepach sieci. Chcemy wykorzystać wspólny potencjał wolumenowy w celu zaproponowania najlepszej możliwej ceny dla produktów tego segmentu przy zakładanej przez nas jakości produktów. Ponadto, cały czas również pracujemy nad programami promocyjnymi, które odróżniałyby sieć Spar od konkurencji i pomagały w zacieśnianiu relacji z klientem, jednak na informowanie o szczegółach tych projektów jeszcze przyjdzie czas - wyjaśnia rozmówca.