PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Działania na rzecz lokalnej społeczności formą promocji sklepu Sudawia

Autor: dlahandlu.pl 2 września 2010 14:27

Właściciele sklepu Sudawia z żywnością ekologiczną oraz franczyzobiorcy Produktów Benedyktyńskich na warszawskim Mokotowie zdecydowali się wyróżnić na rynku nie tylko zdrową ofertą wyselekcjonowanych produktów, ale także niekonwencjonalnymi formami przyciągania klientów do sklepu.

11 września sklep organizuje 'Święto Racławickiej',w ramach którego odbędzie się piknik archeologiczny, koncert i spotkania z autorami książek o kuchni dawnej. Dodatkowo dla uczestników Święta Racławickiej dostępny będzie bezpłatny pakiet badań oferowany przez Centrum Kardiologiczne Allenort i aptekę.

W marcu sklep organizował dla klientów malowanie jajek w towarzystwie pisankarek z Podlasia oraz koncert śpiewów ludowych Polesia. W grudniu odbywało się kolędowanie oraz koncerty jazzowe. Zdaniem specjalistów klienci zainteresowani zdrową żywnością do sklepu, podatni są na nietypowe formy związywania klienta ze sklepem, bo oczekują oni nie tylko ekologicznych produktów, ale także towarzyszącej temu filozofii działania. Jest nią bardziej aktywne spędzanie czasu, poszukiwanie tradycyjnych, zapomnianych receptur i form towarzyskiego odbierania rzeczywistości.

Właściciele placówek przyznają, że takie działania generują duże zainteresowanie klientów i budzą ich lojalność. Podobne działania doradzają specjaliści związani z Makro w ramach programu 'Tu mieszkam, tu kupuję', który ma wzmocnić sprzedaż w lokalnych sklepach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7859
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,64

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.