PARTNER PORTALU

Dzięki nowym technologiom także małe sklepy mogą zdobyć klientów biznesowych

Autor: dlahandlu.pl 29 września 2010 15:21

Zdaniem Grzegorza Zbrożka, dyrektora ds. rozwoju produktów w firmie Zebra Technologies szansą dla małych sklepów są takie technologie, które pozwalają pozyskać i oszczędzić czas obsługi klienta biznesowego.

- W małych miejsowościach zdarza się, że klienci robią zakupy także na potrzeby firm. Właściciele małych biur kupują tam herbartę, kawę, wodę, bo nie opłaca im się jechać po te zakupy za każdym razem do dużego centrum handlowego. Jednak często taki klient traci mnóstwo czasu przy kasie, bo oczekują na wypisanie faktury. Dzięki nowym rozwiązaniom, takim jak drukarki mobilne, klient biznesowy może być obsłużony w o wiele krótszym czasie - mówi Grzegorz Zbrożek z Zebra Technologies. Urządzenia te mają wbudowany skaner, który może pobrać informacje z kodu kreskowego klienta, na którym zapisane są dane firmy: nazwa, adres, numer NIP i wydrukować fakturę w takim samym czasie, jak drukuje się zwykły paragon. Oszczędza to czas potrzebny na wpisanie danych i ewentualne przesłanie faktury na adres klienta oraz oczekiwanie na przelew z zapłatą. Dzięki połaczeniu systemu informatycznego, skanera i mobilnej drukarki procesy sprzedaży i fakturowania zachodzą automatycznie i w tym samym czasie.

Jak zaznacza Grzegorz Zbrożek nie chodzi tylko o to, że klient biznesowy będzie traktował dany sklep jako nowoczesny i oferujący mu odpowiedni towar. Dla sklepu oznacza to także zysk w postaci skróconego czasu przeznaczonego na obsługę pojedynczego klienta.

Zebra Technologies rozmawia z sieciami stacji benzynowych odnośnie wprowadzenia takiego rozwiązania. Firma prezentowała swoje urządzenia także franczyzobiorcom sieci, działających w ramach Eurocash.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9508
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.