Dziki Trop: Rośnie zainteresowanie dziczyzną

Jak mówi Grzegorz Malec, sklep Dziki Trop odpowiada na rosnące zainteresowanie dziczyzną wśród Polaków.
Rosnąca popularność dziczyzny sprawiła, że pierwszy sklep Dzikiego Tropu w Warszawie przy ul. Gagarina stał się zbyt mały w stosunku do potrzeb.
- Marka Dziki Trop zyskała uznanie nie tylko na rynku warszawskim. W 2016 roku otworzyliśmy drugi sklep w Krakowie. Niestety, nasz obecny punkt w Warszawie przy ul. Gagarina staje się dla nas zbyt mały. Dlatego zarówno sobie, jak i konsumentom chcemy zaproponować bardziej komfortowe warunki. Widzimy naszą rolę nie tylko jako sprzedawców mięsa, ale także propagatorów zdrowego żywienia. W naszym nowym punkcie przy ul. Tarczyńskiej, który zostanie otwarty w lutym 2018 roku, powstanie zaplecze kuchenne, dzięki czemu będziemy mogli sprzedawać gotowe potrawy, a także organizować warsztaty kulinarne i podejmować inne działania na rzecz tego, aby dziczyzna wróciła na należne jej miejsce w polskiej kuchni - dodał Malec.
Elite Expeditions produkuje chłodzone oraz mrożone mięso z jelenia, dzika, sarny oraz daniela, a także wędzone polędwice, szynki, salami, kiełbasy i kabanosy. Produkty Elite Expeditions dostępne są w sieciach handlowych: Lidl, Auchan, Selgros i E.Leclerc. Sklepy Dziki Trop znajdują się w Warszawie oraz Krakowie.
Więcej na portalspozywczy.pl