Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dziki Trop: Rośnie zainteresowanie dziczyzną

- Dziczyzna obecna jest w polskiej kuchni od wielu wieków, jednak w ostatnich dekadach była nieco zapomniana. Staramy się ożywić tę tradycję i pokazać dziczyznę w nowej odsłonie, jako mięso, które nie musi być drogie ani trudne w przygotowaniu - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Grzegorz Malec, właściciel sieci sklepów z dziczyzną Dziki Trop i dyrektor zarządzający Elite Expeditions.
Reklama

Jak mówi Grzegorz Malec, sklep Dziki Trop odpowiada na rosnące zainteresowanie dziczyzną wśród Polaków.

Rosnąca popularność dziczyzny sprawiła, że pierwszy sklep Dzikiego Tropu w Warszawie przy ul. Gagarina stał się zbyt mały w stosunku do potrzeb.

- Marka Dziki Trop zyskała uznanie nie tylko na rynku warszawskim. W 2016 roku otworzyliśmy drugi sklep w Krakowie. Niestety, nasz obecny punkt w Warszawie przy ul. Gagarina staje się dla nas zbyt mały. Dlatego zarówno sobie, jak i konsumentom chcemy zaproponować bardziej komfortowe warunki. Widzimy naszą rolę nie tylko jako sprzedawców mięsa, ale także propagatorów zdrowego żywienia. W naszym nowym punkcie przy ul. Tarczyńskiej, który zostanie otwarty w lutym 2018 roku, powstanie zaplecze kuchenne, dzięki czemu będziemy mogli sprzedawać gotowe potrawy, a także organizować warsztaty kulinarne i podejmować inne działania na rzecz tego, aby dziczyzna wróciła na należne jej miejsce w polskiej kuchni - dodał Malec.

Elite Expeditions produkuje chłodzone oraz mrożone mięso z jelenia, dzika, sarny oraz daniela, a także wędzone polędwice, szynki, salami, kiełbasy i kabanosy. Produkty Elite Expeditions dostępne są w sieciach handlowych: Lidl, Auchan, Selgros i E.Leclerc. Sklepy Dziki Trop znajdują się w Warszawie oraz Krakowie.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum