Eden: Tylko zrzeszone polskie sklepy mogą walczyć z międzynarodowymi dyskontami
Głównym zagrożeniem dla polskich sklepów jest ciągle rosnąca liczba dyskontów, dystrybutorów hurtowych, sieci handlowych z kapitałem zagranicznym. Małym sklepom jest coraz trudniej walczyć z międzynarodowymi koncernami, które w ostatnich latach prowadzą bardzo agresywną politykę cenową i oferują wyjątkowo niskie ceny. Jak się okazuje, jedyną realną możliwością konkurowania z dyskontami jest zrzeszenie się polskich przedsiębiorców - podaje sieć.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
- Sieć Eden rozwija się bardzo dynamicznie, przystępuje do nas coraz więcej sklepów, w tej chwili jest nas ponad 900. Wszystkie dostępne analizy ekspertów oraz własne obserwacje potwierdzają, iż przyszłość handlu tradycyjnego wiąże się wyłącznie z przynależnością do sieci, a jedynym ratunkiem dla rodzinnych sklepów jest podjęcie współpracy z prężnie rozwijającą się siecią oraz otrzymanie logo znanej polskiej firmy - wyjaśniają przestawiciele firmy.
Eden oferuje m.in. atrakcyjne warunki zakupowe, udział w akcjach promocyjnych (gazetka + kolportaż bez dodatkowych opłat), wizualizację sklepu, reklamę oraz przystąpienie do sieci bez opłat i kar umownych. Oprócz tego sieć Eden w swojej ofercie ma swój własny Program Lojalnościowy Bonus.
Eden oferuje m.in. atrakcyjne warunki zakupowe, udział w akcjach promocyjnych (gazetka + kolportaż bez dodatkowych opłat), wizualizację sklepu, reklamę oraz przystąpienie do sieci bez opłat i kar umownych. Oprócz tego sieć Eden w swojej ofercie ma swój własny Program Lojalnościowy Bonus.
Reklama