PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Egzotyczne owoce w ofercie przekonują do jakości sklepu

Autor: dlahandlu.pl 17 czerwca 2010 09:20

Zagraniczne owoce i warzywa na półkach powinien mieć każdy sklep, który chce uchodzić w oczach klientów za nowoczesny.

Karczochy, kapary, szparagi, mango czy papaja nie dają wysokich marż. Przekonują jednak klientów, że sklep jest świetnie zaopatrzony i można na niego liczyć w najtrudniejszych sytuacjach. - Uważam, że takie produkty urozmaicają ofertę, pokazują, że staramy się poszukiwać nowości, że dbamy o klientów. Zdarza się, że egzotyczne owoce nie znajdują nabywców, jednak warto ponieść taką, niewielką stratę w imię zadowolenia kupujących - przekonuje właścicielka sklepu z Pruszkowa.

Z zagranicznymi warzywami i owocami łączy się potrzeba edukacji klientów. - Często kupujący oglądają coś, ale odkładają, bo nie wiedzą "jak to się je". Dlatego ważne jest, aby personel był czujny i doradził klientowi. Przykładowo mango nie kosztuje majątku, a jeśli jest dojrzałe powinno
smakować każdemu. Tylko, że wiele osób unika zakupów towarów, których nie znają. Dlatego wyszukuje w Internecie sposoby obierania, podawania towarów, o których wiem niewiele - twierdzi sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO



OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7457
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,97

  • Śr

    9,00

  • Min

    6,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.