Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Ekspert: Kluczem do sprzedaży pieczywa są innowacyjne sposoby ekspozycji

Widać zauważalne zmiany w zachowaniach polskich klientów przy zakupie pieczywa. Już blisko 60 proc. Polaków kieruje się przy wyborze pieczywa jego świeżością i wyglądem - ocenia Andrzej Piętka z Akademii Wypieków.
Reklama

W przypadku zakupów pieczywa "do domu", wzrasta popularność chleba wypiekanego w sklepie, gdzie istotną rolę odgrywa wypiek na oczach konsumentów i zapach.

- Z naszych badań wynika, że blisko 70 proc. wybierających pieczywo osób i decydujących o zakupie w sklepie stanowią kobiety i aż 20 proc. z nich zwraca uwagę na skład chleba. Taki trend jest korzystny dla polskich konsumentów. Coraz więcej osób świadomie kupuje żywność, czytając etykiety i wybierając uważniej produkty - komentuje Andrzej Piętka.

Jak dodaje ekspert Akademii Wypieków, świeżość pieczywa, jego dobry smak i wysoka jakość to najważniejsze czynniki przy planowaniu strategii sprzedaży pieczywa w sklepie. Piętka zwraca uwagę, że warto szukać najkorzystniejszych rozwiązań w fazie planowania wypieku pieczywa w punkcie sprzedaży i innowacyjnych sposobów jego efektywnej ekspozycji. Jego zdaniem, kluczem do sukcesu sprzedażowego jest "zawładnięcie pięcioma zmysłami klienta" przy stoisku piekarniczym.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.