Emperia łączy spółki zależne - Stokrotka przejmuje Maro-Markety i Społem Tychy

Stokrotka jest jedynym wspólnikiem spółki Maro-Markety i jedynym akcjonariuszem spółki Społem Tychy SA. W związku z tym połączenie nastąpi bez podnoszenia kapitału poprzez przeniesienie całego majątku spółek przejmowanych na Stokrotkę.
Stokrotka, Maro-Markety i Społem Tychy to jedyne spółki detaliczne, które nie zostały przejęte od Emperii przez Eurocash.
Firma przy okazji połączenia opublikowała również sprawozdania z sytuacji finansowej spółek. Rachunek zysków i strat spółki Stokrotka wykazał stratę (okres 1 styczeń - 1 październik 2013 r.) w wysokości 19 041 949,89 zł. W przypadku spółki Maro-Markety był to zysk w wysokości 341 878,47 zł. Natomiast Społem Tychy wykazało stratę w wysokości 173 551,31 zł.
Na koniec trzeciego kwartału Grupa Emperia miała 204 supermarkety Stokrotka. Spółka Maro-Markety prowadzi sieć delikatesów Milea na terenie województw: wielkopolskiego, dolnośląskiego oraz opolskiego. Natomiast Społem Tychy prowadzi sklepy pod logo Azet, Blaszok, Zet, Koral, Cukierenka, Haneczka oraz Niezapominajka.