Euro 2016: Najlepiej będą się sprzedawać marki oficjalnych sponsorów reprezentacji

Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej przez miesiąc będą przyciągać tysiące kibiców przed telewizory. Sportowa atmosfera będzie sprzyjać wzrostowi konsumpcji wybranych produktów, co będzie idealną okazją dla sklepów spożywczych na większe niż zazwyczaj przychody. Aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie niesie za sobą Euro 2016, należy odpowiednio przygotować sklep, pamiętając o kilku kwestiach.
Najważniejszą kategorią produktów będą w okresie Mistrzostw Europy rozmaite przekąski i napoje, w tym również piwo. W tym czasie warto postawić na dedykowane produkty w okolicznościowych opakowaniach, przygotowanych specjalnie przez producentów.
Istotną kwestią jest ekspozycja tematycznego asortymentu. Produkty w dedykowanych opakowaniach będą sprzedawać się głównie w okresie piłkarskich rozgrywek, jednak po zakończeniu Mistrzostw trudniej je będzie wyprzedać. Optymalnie będzie ulokować taki towar w miejscach o największym natężeniu ruchu kupujących. Warto również oferować część produktów (np. chipsów czy napojów gazowanych) w większych opakowaniach lub wielopakach.
Aby zachęcić konsumentów do zakupu większej ilości produktów można wydzielić na terenie sklepu dedykowaną, specjalnie wyróżnioną strefę, w której kupujący znajdą wszystkie artykuły związane z Mistrzostwami Europy. Może ona znajdować się np. w strefie wejścia do sklepu, przyciągając wzrok konsumentów już na samym początku zakupów. Warto w tym miejscu umieścić produkty komplementarne – zarówno napoje, przekąski, jak i rozmaite gadżety, budujące atmosferę piłkarskiego święta (np. flagi, czapki, farbki do malowania twarzy).
Oprócz strefy wejścia, równie ważne jest zagospodarowanie strefy kas. To tutaj konsumenci podczas oczekiwania w kolejce do kasy wybierają jeszcze ostatnie produkty. Warto także tutaj umieścić piłkarskie drobiazgi, również te przeznaczone dla najmłodszych kibiców.
Pamiętajmy, że w okresie Euro 2016 na sprzedaż określonego asortymentu wpływają także emitowane bloki reklamowe. Największą popularnością będą cieszyć się marki oficjalnych sponsorów reprezentacji czy samych Mistrzostw Europy. Dobierając okolicznościowe produkty warto kierować się rozsądkiem i pamiętać, że po zakończeniu imprezy sklep może mieć trudność z ich wyprzedaniem.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 19:17 Francja: Macron: dwa posiłki za 1 euro dla studentów w czasie pandemii
- 18:25 Europarlament przyjął sprawozdanie dotyczące prawa pracowników do bycia offline
- 17:01 Sprzedaż Burberry w Europie spadła o 40 proc.
- 16:51 Louis XIII Cabinets zadebiutował w Warszawie
- 16:47 Galeria Młociny inauguruje robienie zakupów poprzez streamingi live
- 16:45 Kraków: Policjantka próbowała ukraść alkohol w Biedronce
- 15:20 Jack Link's promuje się wśród e-graczy
- 15:16 Odzież i tekstylia marek własnych ALDI tylko z bawełną ze zrównoważonych upraw
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.