Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Fit Cake ma 50 lokali. Roczny plan wykonany przed czasem

Lokal nr 50 otwarty został 9 października w Rypinie. Franczyzowa marka z Białegostoku swój całoroczny plan wykonała w 9 miesięcy, ale na tym nie zamierza poprzestać. Zapowiada, że do końca roku uruchomi co najmniej 10 kolejnych nie-cukierni.
Reklama

Rafał Kościuk, właściciel systemu franczyzowego Fit Cake przyznaje, że pandemia, nie zaszkodziła marce. Wręcz przeciwnie, gdy kwestie zdrowia wysunęły się na plan pierwszy, pojawiło się większe zainteresowanie inwestorów. Sieć planuje się rozwijać także poza granicami Polski.

Sieć opracowała stopniowy system franczyzowy. Dzięki niemu inwestor może wejść w biznes nie angażując na początku dużych pieniędzy. Otwarcie Mini Fit Cake to tylko 19 tys. zł plus koszty adaptacji lokalu.

- Wielu partnerów zaczyna ostrożnie od tego najniższego poziomu. Ale z czasem wszyscy przechodzą na wyższy pułap - Standard, czyli uruchamiają salę konsumpcyjną. Rozwijając się dokupują dodatkowe opcje - takie jak fit śniadania, czy Fit IceCream. Ponad 30 proc. franczyzobiorców wprowadza keto menu do swojej oferty. Z czasem więc Standard zamienia się w Premium. Dzieje się to stopniowo, ponieważ franczyzobiorcy sami decydują, co im się opłaca i kiedy chcą zrobić kolejny krok- zdradza Rafał Kościuk.

Co piąty partner Fit Cake to multifranczyzobiorca

Potwierdzeniem opłacalności inwestycji w Fit Cake jest liczba multifraczyzobiorców działających w ramach sieci. Co piąty inwestor decyduje się na otwarcie kolejnej nie-cukierni.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.