Franczyzobiorca sieci Eden: Dyskonty utrudniają życie małym sklepom

Obecnie w handlu detalicznym a szczególnie w małych rodzinnych sklepach sytuacja jest bardzo trudna ze względu na stale rosnącą liczbę dyskontów, które odbierają nam klientów - dodaje.
- W związku z tym, że duże zagraniczne sieci handlowe mają mocno rozwinięty dział marketingu i zarzucają klientów ciągłymi promocjami tylko przynależność do sieci takich jak sieć Eden umożliwia nam konkurowanie z nimi zarówno jeżeli chodzi o ceny, jak i działania promocyjne. Jako pojedyńczy sklep nigdy nie byli byśmy w stanie zorganizować gazetki promocyjnej z tak atrakcyjnymi cenami - mówi właścicielka sklepu.
Sieć Handlowa Eden powstała w marcu 2002 r. z inicjatywy kupców województwa siedleckiego. Zrzesza palcówki handlowe na zasadzie franczyzy.
Obecnie pod marką Eden zrzeszonych jest blisko 1000 placówek handlowych na terenie województwa mazowieckiego, podlaskiego oraz mazursko-warmińskiego. Sklepy podzielone są na trzy kategorie: Eden Premium (twarda franczyza) , Eden Market (miękka franczyza) oraz Eden (miękka franczyza).