Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

GK Specjał chce mieć 10 tys. sklepów franczyzowych do końca 2017 r.

W trakcie trzech pierwszych kwartałów 2014 r. sprzedaż Grupy Kapitałowej Specjał wzrosła o 22 proc. Przy założeniu, że to tempo utrzyma się również w czwartym kwartale, przychody ze sprzedaży grupy w całym roku wyniosą 1,28 mld zł wobec 1,05 mld w roku 2013.
Reklama
Prezes GK Specjał Krzysztof Tokarz poinformował w czwartek podczas konferencji, że w kolejnym, 2015 roku sprzedaż firmy znowu znacznie wzrośnie. Grupa przewiduje, że będzie to wzrost o 21 proc., co oznacza, że przychody ze sprzedaży po raz pierwszy przekroczą 1,5 mld zł.

Równie ambitne są plany Specjału w zakresie rozbudowy sieci franczyzowych. - Cel na koniec 2017 roku to 10 tys. sklepów franczyzowych, w tym 1,5 tys. sklepów w twardej franczyzie. To cel bardzo, bardzo ambitny. Niektórzy mówią, że nierealny. My uważamy, że to zrobimy. Dlaczego? Bo nie ma innego wyjścia, a przede wszystkim - potrafimy to robić - oznajmił Tokarz.

Na chwilę obecną Specjał posiada niecałe 4 tys. sklepów (w tym ok. 400 w twardej franczyzie). Od początku roku ich liczba wzrosła o ok. 200. - To jest cyfra niezbyt ambitna. Wynika ona jednak między innymi z tego, że przeprowadziliśmy bardzo mocną weryfikację sklepów, co poskutkowało pożegnaniem się z ok. 200 sklepami. Gdyby nie to, wzrost liczby placówek od początku roku byłby większy - podkreślił prezes GK Specjał.

Tokarz w czwartek zapewnił, że firma nie ma w planach na najbliższe lata wchodzenia na giełdę. Nie toczą się obecnie żadne rozmowy na ten temat.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.