Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

GK Specjał ma 45 sklepów własnych, a planuje 100

Obecnie w ramach Grupy Kapitałowej Specjał funkcjonuje 45 własnych placówek detalicznych.
Zgrupowane są one w kilku regionach. 29 działa na Podkarpaciu, 11 na Lubelszczyźnie, dwie na Śląsku i 3 na Pomorzu. Szyldy, pod którymi pracują odzwierciedlają ofertę franczyzową Grupy. W sieci własnej jest 21 sklepów Nasz Sklep, 8 placówek Delikatesy Sezam, 3 Delikatesy 34, 12 Delikatesów Premium i jeden sklep pod szyldem Livio.
Reklama

To zróżnicowanie placówek własnych umożliwia testowanie różnych rozwiązań organizacyjnych dla zróżnicowanej oferty franczyzowej Grupy. Dyrektor Handlowy Renata Szczepanik na łamach firmowego kwartalnik GK Specjał podkreśla bowiem, iż sieć własna Specjału jest przede wszystkim swoistym poligonem doświadczalnym umożliwiającym przygotowanie dla franczyzobiorców najbardziej optymalnych rozwiązań wspomagających ich codzienną działalność handlową.

Zanim poszczególne rozwiązania zostaną zaoferowane sklepom franczyzowym są dokładnie „sprawdzane” w placówkach własnych firmy. W nich właśnie rozpoczęto prace nad systemem planogramów, a także efektywnością nowej formuły stoiska z winem „Winoteka”. W sklepach własnych „badana” jest także efektywność poszczególnych rozwiązań. Chodzi o to, aby pokazać franczyzobiorcom, w jaki sposób i na ile rosną obroty w przypadku zastosowania oferowanych im rozwiązań.

Krzysztof Tokarz, prezes Specjału planuje, że liczba sklepów własnych wzrośnie do końca 2018 do około setki. W ubiegłym roku do sieci sklepów własnych przyłączonych zostało pięć kolejnych placówek handlowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.