Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

GK Specjał na VIII FRSiH: Dzięki franczyzie poznajemy i rozumiemy konsumentów

- Mamy dwie grupy klientów: jedna to właściciele sklepów, czyli relacja b2b. Tu poznanie klienta jest zadaniem prostszym, bo mamy z nimi bieżący kontakt, rozmawiamy, reagujemy na zmiany. Poznanie konsumenta detalicznego jest dużo trudniejsze - mówił Marek Wesołowski, wiceprezes GK Specjał na sesji " "20 lat nowoczesnego handlu w Polsce – nowy konsument, nowy handel", która odbyła się w ramach VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Reklama

- Jak poznać konsumenta detalicznego? Co nam pomaga? Sami nie prowadzimy sklepów, ale organizujemy sieci franczyzowe. Dajemy detalistom to, co mają duże sieci – logistykę, marketing, technologie, silę zakupową. A na miejscu jest ten, kto prowadzi biznes. Właściciel sklepu ma kontakt z klientem, rozumie go, modyfikuje działania pod kątem jego oczekiwań, jest elastyczny. To dla nas źródło ogromnej wiedzy. Nie trzeba przeprowadzać audytów, bo właściciel może sam szybko zareagować i rozwiązać konkretny problem. To przewaga franczyz – poznajemy i rozumiemy konsumenta - mówił Marek Wesołowski.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum